Tuesday, July 12, 2016

Angel T.: From Boise

Boise,6.July 2016.

Kao i svake godine u ljetnom periodu dolazi mi posjetu u moj Boise-i
nasa BL raja,a ovoga puta su bili Majkic Branislav-Majk (doletio iz
Toronta),Kaljudjerovi Djoko-Sopen iz Mountain View-a CA i prof. Davis
University CA Emir Hodzic.Boise-i "pojacanje" su: moj prijatelj Kent
Johnson i ja.
Proveli smo 5-6 predivnih dana,koji su bili puni interesantnih
sadrzaja: planinarenje do vrhova planina sa nestvarno lijepim
jezerima,ponekad "vodje" puta su morali upotrebiti geogr.mapu da bi
skratili nase ture...Zatim opustanje u prilicno toploj ljekovitoj
mineralnoh vodi,svi smo primijetili da se sjedeci znojimo u bazenu...A
zatim po " 'ladnom"...

Tenis se igrao svaki dan,morali smo priznati da je Kent medju nama
najbolji,a Majk smo naredni dan slavili pobjedu nad znatno mladjom
bracom, nismo se ugledali na Noleta u Wimbldonu...
Po povratku u Boise-ii svratili smo do Barbarine porodice,gdje je
glavnu ulogu preuzeo moj unuk Jack i Majk mu je morao dati kapu sa
natpissom "Canada"...

Poslije mnogih nezaboravnig dogadjaja ostalo je samo jedno: vidimo se
naredne godine !

Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel













No comments:

Post a Comment