Friday, February 10, 2017

In memoriam: Zaim Tetaric

Zaim Tetaric (1949. - 2017.)

Dugo se nismo sreli - predugo. Od pocetka devedesetih.
On u Zagrebu, ja u Torontu. Putevi nam se nisu ukrstili ni na vrijeme posjeta nasem gradu - Banjaluci.
Jedino, od nedavno, Zaim podrzi poneki moj komentar na fejzbuku. I to vrati sjecanja na Gimnaziju, na godisnjice gimnazijske, korzo, na fakultet, studentske dane, studentske igre, igranke... Gledao sam ga nebrojeno puta u dresu BSKa na malom nogometu i vidio ogroman talenat, mekocu koju je u banjaluckom sportu rijetko ko imao. Bila je to mekoca iz duse, jer Zaim je i zivotu bio tih, nenametljiv, bas mek. Kao da nikoga nije zelio povrijediti. Tako je igrao nogomet, tako je svirao gitaru, pjevao. Tako se odnosio prema drugima, tako se druzio... A bio je izuzetno duhovit, jedan od najduhovitijoh koje sam sreo. Zapazao je detalje oko sebe, tiho ih komentrisao i ako ga nisi poznavao, nisi ni zapazio da je on nesto komentarisao...

Danas je otisao jos jedan dobri, predobri covjek, jos jedan od bisera banjaluckih.

Pocivaj u miru, druze moj.
Mirsadi, njihovoj djeci i porodici iskreno saucesce.
*****************
Posljednji ispraćaj Zaima Tetarica je u Zagrebu na groblju Markovo Polje u srijedu 15. 02. 17. god u 13 i 20 sati.



1 comment:

  1. Zaim je bio divan covjek sa posebnim sarmom , upravo onakav kakvim si ga Ti Predraze opisao. Familiji i prijatrljima najiskrenije saucesce.

    Sejo i porodica Bahtijarevic

    ReplyDelete