Monday, July 24, 2017

Anonimni bolesnici - internet manijaci

Nevjerovatan je broj dusevnih bolesnika. Veoma mali je broj onih kojima je ta dijagnoza ustanovljena i koji se lijece. Mnogo je vise onih koji, na zalost, nikada nisu trazili pomoc ustanove u kojoj rade strucnjaci koji su obuceni i kvalifikovani da pomazu takvima. Stoga oni nemaju dijagnozu. Mi ih, a da toga nismo svjesni, svakodnevno susrecemo na ulici, u prodavnici, gledamo na TV, komuniciramo s njima preko "drustvenih mreza", ni ne sluteci o kakvim se bolesnicima radi.
Jedan takav mi se u poslednje vrijeme nakacio na ledja saljuci licne i uvrijedljive komentare na blog.
I uvijek anoniman! Nema petlju da mi se obrati kao covjek covjeku, vec on to onako - hinjski. Svaki blog ima ugradjen pretrazivac koji daje statisticke podatke o broju i duzini citanja, prilozima koji su najcesce citani, pa i lokaciji sa koje se blog cita ili salje komentar. Uz koristenje jednostavne aplikacije informacija o lokaciji ide do adrese, pa sve do slike kuce sa koje se citaju prilozi ili salju komentari. Lokacija sa koje taj bolesnik najcesce salje svoje bolesne komentare poznata. Prepoznatljiv je i njegov stil. Jasno mi je o kome se radi. Nekada davno smo se druzili i smatrali prijateljima... Kasnije smo se razisli... Rekli jedan drugome sto smo imali... I posli svako svojim putem. Tako sam se bar ja nadao. Takav je zivot...Da nije njegovih otrovnih zaoka punih mrznje, zaboravio bih ga i ne bih ga vise nigdje ni spominjao.  Ali nece on da me se kane. Valjda  tako lijeci komplekse i mrznju koji su prerasli u bolest, jer se samo bolestan i covjek pun mrznje, nicim izazvan, moze sluziti ovakvim provokacijama i uvredama.

Pisem ovo jer ovako nesto se skoro svakodnevno desava i drugima. To je rizik kojeg moramo biti svjesni kad koristimo internet i drustvene mreze. Jer internet je pun raznoraznih bolesnika. Moje misljenje  je da ih treba ignorisati i zaboraviti. Oni ce se umoriti ili naci drugu "zrtvu". Nadao sam se da ce se i ovaj "moj" umoriti. Malo sam se prevario. Iako mi je jasno o kome se radi, ja ovom "svom bolesniku" necu pomenuti ime. Ne zasluzuje on, kao ni drugi anonimni bolesnici, ni ovoliko paznje koliko sam mu ovim tekstom posvetio, ali ja ovo radim i da bih ga upozorio (jer znam da ce on ovo procitati) da cu, ako nastavi, objaviti i ime i prezime i grad i adresu kao i bljuvotine koje salje...

No comments:

Post a Comment