Monday, July 09, 2018

Angel Trajkovski: Susreti u BL 2018. (3)

Dragi moji,

nije ni malo jednostavno nabrojati  koliko sam imao za tako kratko vrijeme, divnih susreta,emotivnih,srdacnih zagrljaja... moram da priznam da je tu bilo i suza...Sa vecinom sam u stalnom kontaktu,ali to je ipak nesto drugo,a kada se susretnes sa nekim svojim prijateljicom, prijateljem, za koje te vezu neke prelijepe uspomene tada osjetis da nemas pravih rijeci kojima bih Vama mogao to 
docarati...
Susreti:
 Gerdijani i Lazo R.

 Mirko Markus, rukometas Nekoliko puta mi je ponovio:"Gele,ne      
  opisati koliko se divim i zavidim vama kosarkasima na vasim
  tradicionalnim druzenjima svake godine i kako to uspjevate,svaka 
  vam cast...

 Sekana i Nebojsa Zaric-Ziro,s kojim sam dugo radio u "EP"

 Vesna Balic (Granic) i njena prijateljica

 Tatjana  Dzakula-Taca (Papic)

Bojan Vujic-Vuja (jedan od najboljih BL tenisera svih vremena)

Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama! Vas Angel

No comments:

Post a Comment