Saturday, December 04, 2021

Pokusaj hapsenja protestanata

 

Pokušaj hapšenja Gorana Markovića i Maje Lalić. Ne, ne šalim se drugari. Na kraju veličanstvenog skupa kod Sava centra, pešaka smo krenuli nazad. Na Brankovom mostu nam se priključila i Branka Katić i njen muž. Kako smo došli do Kosančića, ja sam za trenutak otišao po kola da odvezem Gorana kući a onda su policajac u civilu i njegova koleginica startovali Maju i Gorana. Tražili lične karte. Zašto? "Zbog nedoličnog ponašanja na mostu." Mi najnormalnije hodali, ne mogu da verujem. Goran je sa indigancijom odbio i rekao: "Ne dam ličnu kartu. Uhapsite me" Oni su rekli - da, bićete uhapšeni. Maja je suknula, moja slatka Roza Luksemburg, a onda su naišli slučajni prolaznici i krenuli da snimaju. Policajac i njegova koleginica - žbirovi koji si nas verovatno pratili na mostu si pognuli glave i otperjali.
Šta reći, a ne zaplakati. Iz hibridnog, prelazimo u Lukašenkov model države. Samo - ima jedan problem. Niko se više ne plaši. Hajde majstori - uhapsite ceo narod! Delite dalje, molim vas. Nek se bruka širi...

No comments:

Post a Comment