Monday, January 10, 2011

Forward "Zahvaljujem!"

Jedna moja drugarica me redovno na moj email snabdjeva odabranim salama  koje vrlo cesto uvrstim pod SALE. Evo, poslala je nedavno i ovaj slatki forward uz kratki komentar:
"Ipak moram poslati dalje, jace je od mene... ha..ha "

Nadam se da ce se ova moja drugarica u ovoj godini javiti i na blog nekim svojim prilogom ili komentarom. To bi svakako obogatilo ovo nase druzenje. Vidjecemo.... Sve do tada, ona ce ostati moja anonimna drugarica.

**********************************************

Zahvaljujem svima koji su mi slali junk mailove!

Jer, zahvaljujuci vasoj dobroti :

1. Procitao sam svih 25 tona sabranih djela Dalaj Lame i skupio 4690
godina mira i blagostanja.

2. Nagomilao sam otprilike 3000 godina nesrece i umro dosad vec 67 puta
zbog raznoraznih pisama koje nisam prosljeđivao.

3. Sirota djevojcica Amy Bruce iz Kambođe dobila je moju godisnju
zaradu koju joj je isplatio Microsoft za svaki poslani mail.
Ona je naime bila
u bolnici 7000 puta u zadnjih nekoliko godina, a od 1995.
Ima uvijek 8 godina?

4. Saznao sam recept za vjecnu ljubav i srecu: dovoljno je
prosljedivati mailove na sve moguce adrese u roku 3 sekunde od
primitka, pritom se grebati lijevom rukom po ledima skakucuci funky
chicken oko Renault-a 4 suprotno od kazaljke na satu.

5. Jos uvijek cekam da mi nepoznati bogatas iz Boukistana prebaci
milijardu boukistanskih zlatnika i Nokiu pa i laptop koju
sam zaradio saljuci mail u Ericsson.

6. Spasio sam bar 2 endemske ugrozene vrste kratkorepih Bjeloruskih
vjeverica.

Jos jednom, HVALA SVIMA!

VAZNO: ako ovaj mail ne proslijedite u slijedeæih 20 sekundi na
barem 85 e-mail adresa, svemirski dinosaur ce doci i pojesti Vas i Vasu
obitelj skupa s malom Amy Bruce koja je u bolnici.

Opet!

No comments:

Post a Comment