Wednesday, January 19, 2011

KRALJEVIC: ZAGONETKA


13 comments:

  1. Danas is'o poslom na 120 km udaljenu farmu. Zvali juce; kad cu doci; mjesec dana cekaju; kazu, voda se povukla. Jest' sa cesta koje popravljaju, al' polja k'o pirinacna, ne znaju sta ce sa vodom. Kanali razrovani a okolo ceste jezera gdje nikad nisu bila. Stignem, prihvatim se posla kad sastavi (vodopad). Nelagoda, pozuri, zavrsi da samo nagulim sa farme do normalne ceste, dva, tri kilometra dirty road (ma, ko preko njive). Dohvati se ceste , olaksanje (Andrej sam kuci) kad auto uleti u vodu, frca preko krova. Sva sreca ni moj auto nije obican konj, prodjoh pa pazljivije zagazi u naredna tri 'road subject to flooding' ( cesta samo kad kisa ne pada). Stade kisa, vratih se kuci, otvori blog, kad ...

    Ova mi zagonetka nesto sumnjiva.

    ReplyDelete
  2. Sad sam blize rjesenju. Ali, nesto mi jos fali...

    ReplyDelete
  3. "Polave kod Vjeke"- tako nekako

    ReplyDelete
  4. Znao sam ja da je to, cim se Vjeko javio. Ali i dalje mi se ne slaze nesto.
    Hajde ti to nama Bruja objasni kao sto sam ja onaj prethodni.
    Onako kao: "Rebusi for dummies".
    Te knjige za dummies su najbolje.
    Kako se one kod nas prevode?
    "...za glupane?" nije lijepo.
    "... za pritupe?" Malo ljepse lai nije ni to.

    ReplyDelete
  5. Evo objasnjenja:
    Iskreno da vam kazem nisam ni dumo glavom, taman posla da mi mozak prokrvari.
    Prvo procitam Vjekin komentar pa onda tvoj i pogledam na rebus, al ne ide.
    Onda procitam naslov iznad rebusa i klik.
    Vidim V ek onda skontam to mora da je voda odnijela dva slova od Vjeke.
    Evo ni sad nisam bas siguran da se V ek tako pise.

    ReplyDelete
  6. I ona slova "Oo Oo" su plava

    ReplyDelete
  7. Kraljevicu, pomagaj!

    ReplyDelete
  8. Rjesenje:
    (slovo) P
    (slova) O (su) PLAVA
    KOD (slova) V JE (nalaze se)
    (slova)KE
    Dakle,
    POPLAVA KOD VJEKE

    Puno pozdrava,
    kraljevic

    ReplyDelete
  9. Glede rebusa a unatoc mog tretmana istih moram pomoci Mici da primjeti da ja znam zakuhati rijesenje.

    Znas mene, poliglota, ma 'parlam' ove svjetske jezike...

    ReplyDelete
  10. Kraljevicu, sta vam dodje Marko?

    ReplyDelete
  11. Moj Musa, Marko mi dođe piće i mezu.
    Pozdrav,
    kraljević

    ReplyDelete
  12. Znao sam! I meni isto dodje.

    ReplyDelete