Thursday, August 05, 2010

MUKE BLOGERSKE

Bojao sam se ja da ovo sa reklamama nece na dobro izici. Nisam ja od tih kojima se pare lako lijepe.
Usput, da sebe a  i sve nas pohvalim: Zaradili smo $4,83. Nije lose! Do 2075. godine...
Ali nije to o cemu hocu da pisem.
Primijetio sam da se zadnjih dana pojavljuju reklame male srpske prodavnice, pa apartmani na moru....Kazem sebi, to oni biraju po jeziku. Pametni su. Pojavice se kasnije i druge reklame, mislim ja. Zbog balansa. Nisam cak ni usao da provjerim sta prodaju, jer sam potpisao onaj ugovor da necu ulaziti i klikati sa svoje adrese.
Nemam licno nista protiv da se reklamira bilo koja nacionalna kuhinja, turizam, skola, sport, sta sve ne ...
Ali bas kokarda?! Gdje me nadje!
Skinem ja odmah reklame, ali gle cuda, ta sa kokardom se ne da skinuti!
Reci ce neko, usle mu kokarde pod kozu. Valjda nece! Neka samo proba! Uci cu mu ja u kompjuter, pa ce vidjeti svog boga...
Dok vi ovo citate ja jos uvijek radim na skidanju reklama.
Pomalo mi je i zao. U izgledu je bila lijepa zarada... Klik - klik...

2 comments:

  1. Uspio! Gotovo! Nema vise reklama.

    ReplyDelete
  2. Drz se Ti svog i naseg pravca u zivotu, i hebes sve nasilnike koji pokusavaju sa reklamama. Ovako je najbolje, biti svoj na svom i niko ti nista ne moze. Nismo mi odrasli u tunguziji da nam prodaju muda pod bubrege. Natovarili dzepove, a sitnu raju ko sljivi, pa bi sad da se i reklamiraju, al na pogresnom mjestu, ljudima koji znaju sta je crno, a sta bjelo, nitko ne moze prodati maglu, pa makar to bila i kokarda ili neki drugi znak. Nek idu na blogove koji ih cekaju i koji ih slave, a ima ih. Ovdje ne prolaze, u ime svih Srba, Hrvata, Bosnjaka i kojih sve jos nemamo. Ovo je blog za sviju i svakog, ko razumije sta je normalan zivot i normalan covjek.

    ReplyDelete