Monday, April 23, 2012

In memoriam: Rada Vokic (1923.-2012.)


Veceras, 23. aprila 2012. otisla je moja tetka Rada;
Draganova, Sladjina i Ljiljina mama,
Alenkina, Deanina, Ivanina, Dadina, Lanina i Masina baka.
Kako u trenucima  bola opisati ljubav prema dragoj osobi koja je isijavala ljubavlju, energijom, hrabroscu, pozrtvovanjem... Kako opisati ljubav dvije sestre, tetke Rade i moje mame Zore, koje su citav zivot provele zajedno i svoju ljubav prenosile na svoju djecu, unuke...
Moja tetka Rada bila je drugacija, posebna...  Svi koji su je poznavali potvrdice da je bila osoba koja je svoju ljubav nesebicno dijelila, koja je svakoga koga je poznavala, svojim primjerom, ucila kako se bori sa teskocama i nesrecom u zivotu i kako se uziva u sreci zivota; kako pozitivnom energijom, dosjetkom, salom, pjesmom, plesom savladati tugu, strah, bol, usamljenost...
Pocivaj u miru, draga moja tetka.

10 comments:

  1. Iskreno saučešće, kako tebi, tako djeci i unucima teta Rade.

    ReplyDelete
  2. Dragi Predraže,
    U ovim tužnim trenucima saosjećamo sa svima vama,
    Ljilja i Mario

    ReplyDelete
  3. Iskrena sućut svim članovima obitelji.

    Teško mi je povjerovati da tete Rade više nema. Kad sam ju upoznala, bilo je to prije dvije godine, bila je živahna, vesela, iznimno duhovita starija gospođa.
    Bili smo kod tete Zore, ispričale se kao da se znamo godinama, a do tada nisu ni znale da postojim. Nisam mogla napustiti stan da ne ponesem čokoladu i jabuku, lijep starinski običaj gostoprimstva.

    Svjesni smo prolaznosti svega, pa i neminovnog odlaska naših roditelja, naših najmilijih, ali teško se s time nosimo.

    Neka joj je laka zemlja.

    ReplyDelete
  4. Dragi Canci,

    Primite najiskrenije saucesce!

    Sejo i porodica Bahtijarevic

    ReplyDelete
  5. Djoko Kaludjerovic24 April 2012 at 13:48

    Canci moj,
    znam da ti je tetka bilo isto ko mama pa zato primi moje iskreno saucesce.
    Tvoj Penso

    ReplyDelete
  6. Teta Zori I tebi iskreno saucesce povodom smrti tetke Rade. Njen veseo duh I ponasanje ce zauvijek ostati kao draga uspomena. Nadam se da je nasla smiraj i olaksanje.

    Iskreno,

    Jasna sa familijom

    ReplyDelete
  7. Iskreno saucesce svim clanovima obitelji.

    Mirjana i Zeljko Stancic

    ReplyDelete
  8. Dragi Pedja,

    Iskreno saucesce, tebi i tvojoj familiji.

    Andrej i vjeko

    ReplyDelete
  9. Dragi Canci, primite najiskrenije saucesce!

    Porodica Sabljic

    ReplyDelete
  10. Dragi Predrag,

    Teta Zori, tebi i teta Radinoj familiji, rodbini i prijateljima upućujem iskreno saučešće.

    Slavica

    ReplyDelete