Saturday, April 14, 2012

Nasa Mia - petak 13.04.2012.

Kako prezivjeti petak 13. dan u mjesecu , pa jos i Veliki petak?!
Nama je nasa Amelia, Mia, Mila... (jos nismo odlucili...) ucinila da ga prezivimo u sreci koje samo unuce moze donijeti.

Prvo sam probavala novu , malo poveliku kapu.

I svidjela mi se!

A onda sam igrala hokej na travi ...


...malo sam brala cvijece...

...malo je bilo cvijeca...

...ali dovoljno za mamu. Mama, gdje si?!!!

 ... pa gurala lopticu...

... penjala s na dedu. Tetka Bo mi je pomagala...



... deda me nije mogao stici... On je spor za mene...

...a onda smo deda i ja sjeli na lopte i malo odmorili.

Tetka Bojana prije 24 godine

2 comments:

  1. ih , pa nisu ledja samo od trave i dvorista...ccc
    slatkica mala ...(Jelena)>>!!

    ReplyDelete
  2. Ja bih da odem, ali ne mogu, ne danas, kad vidim ovo sunce i osmijehe i ovaj predivan nevin osmijeh na licu naše preslatke Amelie.
    Deda, deda ima li išta ljepše od ručica unuke oko vrata, cvrkuta njenog glasića i radosti u očima kad te ugleda.
    Ne dozvoli da išta i itko pomuti sreću i radost tog zajedništva.

    Pusa Ameliji, osjećam ju i svojom, jer ju pratim od rođenja.

    A moj mali Tomislav usrećuje me svojim osmijehom, i toplinom kad nasloni glavicu na moje rame.

    Nataša

    ReplyDelete