Monday, July 27, 2015

Split - utisci II



U Splitu smo odsjeli u privatnom smjestaju Luxury rooms na 300m od muzeja Dioklecijanove palate na splitskoj rivi. (http://www.booking.com/hotel/hr/split-luxury-rooms.hr.html)
Vec prvi kontakti sa domacicama smjestaja  Ivonom i Nikolinom pokazali su da se radi o veoma prijatnim, profesionalnim i kulturnim djevojkama koje sa svojim gostima, uglavnom strancima, tecno govore na njihovim jezicima. Veoma uredne sobe, mali snack bar za goste, blizina konoba, restorana, spitske spice, Palace...ucinili su nas boravak u Splitu izuzetno prijatnim.

Razlog da napisem ovaj post je zapravo neprijatan dogadjaj koji sam sam sebi priredio. Naime, pri izlasku iz sobe, prazneci sef, nepaznjom sam ostavio novcanik u sefu. Posto smo nakon Splita nastavli na Mljet, mislio sam da sam taj novcanik stavio u neku od torbi koju nismo ni vadili iz auta. Po povratku u Banjaluku, provjerim sve torbe, svaki dzepic, pregradu... novcanika nema. 
Javim se e-malom u Luxury rooms ne nadajuci se mnogo, jer , uz ostalo, nisam ni bio siguran gdje sam ga ostavio. Tako sam i napisao... I nakon samo par minuta dobijam odgovor da je odmah nakon naseg odlaska novcanik pronadjen, da su nas pokusali kontaktirati, ali se mi nismo javljali. Vec pocetkon slijedece nedjelje poslace mi moj novcanik u Banjaluku. Na moje zahvale i pohvale odgovaraju: " Trudimo se dati sve od sebe da djelujemo kao uigrani tim koji svojim gostima uvijek i u svemu stoji na raspolaganju."
Vise od iznosa vracenog novca u novcaniku obradovala je spoznaja o postenju radnika i vlasnika ovog smjestaja. To je razlog zasto ovo pisem i to je jos jedan razlog da ponovo kazem:" Nima Splita do Splita!"
Ako neko od vas bude isao u Split, toplo vam preporucujem ovaj smjestaj. Vjerujte mi, necete biti razocarani. 



No comments:

Post a Comment