Wednesday, June 16, 2021

Angel Trajkovski: Sjecanje-Djokovic u Boise-u


Dragi nasi,

inspirisan pobjedom, najboljeg tenis igraca na svijetu,  Djokovica, u Parizu na "Rolan Garosu"
sjecanja su mi se vratila na April 2013. kada je Nole igrao u mom Boise-u.Naime, u Davis Cup-u igrali su Srbija-USA,a igraci Srbije su bili dvije sedmice u mom gradu...Igraci obje reprezentacije su imali svakodnevne treninge (tri dnevno) pripremajuci se za mec u najvecoj gradskoj dvorani.Treninzima su mogli prisustvovati samo igraci,rukovodstvo timova i obezbedjenje...Imao sam srecu da su mi pomogli Nenad Zimonjic(poznavali smo se od ranije) i trener USA Jim Courier i omogucili su mi da mogu prisustvovati svim treninzima,kao da sam u rukovodstvu timova... 
Posmatrajuci treninge na teninskim terenima,u teretani,bio sam impresioniran naporima igraca da podignu svoju formu pred mec.Posebno me zadivilo prijateljsko komuniciranje medju igracima oba tima,jer oni su se stalno smenjivali izmedju treninga...Mi bi rekli da su kao "ista raja"... 
Djokovica sam sreo pred Dvoranom prilikom dolaska na jedan od treninga i nasa prica je bila kao da se dugo,dugo znamo...

Na mecevima Dvorana (13.000 gledalaca)je bila popunjena do poslednjeg mjesta,a skoro polovinu su prestavljali navijaci sa nasih prostora.Mnogi su putovali autima i po 15-16 sati sa Istocne strane
USA,a buku koju su pravili daleko je nadmasila domace navijace...Doduse,to navijanje je ponekad prelazilo okvire navijanja u tenisu,vise je licilo na fudbalsko navijanje,sto je znalo smetati igracima oba tima...
Moja Barbara i Jack su gledali skoro sve meceve,a Jack je vikao samo:"Nole!Nole!"..

Bio sam impresioniran odnosom medju igracima oba tima, posebno ponasanjem trenera USA tima Jim Curiera (ovo je njegov snimak):


Srbija je pobijedila rezultatom 3:1 Mecevi:
Isner-Djokovic 0:3 ( 5:7; 6:7; 5:7),  Querrey-Troicki  3:2 (7:6; 3:6; 4:6; 6:1; 6:4)
Dubl:Braca Brian protiv Bozoljac-Zimonjic 2:3 ( 6:7,6:7, 7:5; 6:4; 13:15)
Querrey-Djokovic 1:3 (5:7; 7:6; 1:6; 0:6)
Peti mec nije ni igran.
Posebno je bio interesantan dubl mec...Na Prijemu poslije meca jedan od brace Brian (tada najbolji dubl na svijetu) je rekao:"Znali smo da je Zimonjic jedan od najboljih dubl igraca na svijetu,ali Bozoljac nas je ubio svojom igrom,a mi nismo ni culi za njega..."
Evo snimka semafora za kraj dubla:

Na Prijemu poslije meca na kojem smo bili Barbara i ja, bilo je mnogo interesantnih dogadjaja, divnih susreta...Posebno mi je ostao u sjecanju susret Noleta i Barbare...Nole gleda, gleda u nju i onda kaze:"Boze, zar moraju sve Banjalucanke da budu tako lijepe..."

No comments:

Post a Comment