Saturday, March 05, 2022

Angel Trajkovski: Koledz kosarka

 Dragi nasi,

i ranije sam pisao o koledz kosarci, a ova kosarkaska sezona mi je ponovo potrdila moje misljenje da mi je ova kosarka bliza i ljepsa od kosarke u NBA...Dok sam bio u nasoj BL,redovno sam gledao na TV utakmice NBA,a po dolasku u USA uzivo sam gledao oko 15-20 utakmica NBA.Normalno,odmah po dolasku sam gledao u Njujorku 1995.g tim Chicago sa najvecim kosarkasem svim vremena Majk Dzordanom...Divan je to bio dogadjaj,ali vec tada sam osjetio jednu "prazninu",koja mi je poslije bila sve prisutnija.Naime,atmosferu na utakmicama pravi tehnika svojim bucnim ozvucenjima,publika prati,ali sa samo povremenim emocijama i odusevljenjima...
U koledz kosarci u gradovima gdje igraju bolji timovi,gdje je kosarka popularnija, na utakmicama je atmosfera jedan divan dozivljaj.Atmosferu,buku,urnebesno navijanje predvode studenti,a tehnika samo pomaze...
Kao i prije, ove sezone sam bio do sada na svim utakmicama lokalnog koledz tima Boise State University (BSU),a to su stvarno prelijepi dozivljaji za nas kosarkase i zaljubljenike u sport. A ova sezona je za BSU posebno uspjesna, jer su postali prvaci Mountain West-a.Sve utakmice su odlicno posjecene,navijanje na utakmicama urnebesno,veci dio utakmice publika je na nogama...

Evo nesto sa poslednje utakmice lokalnog BSU:

Prisutno 12.000 gledalaca,pobjeda domaceg BSU obezbedjuje im mjesto sampiona Lige

Slavlje poslije pobjede


U timu BSU igraju dvojica sa nasih prostora: Mladen Armus(iz Beograda) igra poziciju centra,visok 210 cm. Na slici s njim poslije utakmice Angel i Prijedocanin Adnan.Drugi igrac je Pavle Kuzmanovic (195 cm) iz Loznice.
Eto,toliko iz ovdasnje koledz kosarke...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama! Vidimo se u nedelju...
                                                                                      Vas Angel

No comments:

Post a Comment