Sunday, March 07, 2010

SEZDESETI RODJENDAN RK BORAC (Cuvaj proslost - imaces buducnost) II dio

Izgleda da tamo kod nas nista ne moze bez kontraverzi. Evo i proslava 60 godina RK Borac je izazvala u Banjaluci razlicite diskusije..
Mirso mi je poslao izjavu legende Pere Perovica, u kojoj on zali sto se 60 godinjica ne obiljezava onako kako bi trebalo.
Medjutim, Boris Djogo, sin nekad talentovanog kosarkasa, mog druga Lemija (fala bogu bar je banjalucko dijete), sportski direktor RK Borac, kaze da se proslava priprema.
Moram reci da mi njegova izjava djeluje nekako, hajde da kazem prazno, jer su proslavu 7. marta, poceli diskutovati 3. marta. Kao da ih je Pero Perovic trebao javno prozvati, pa ce oni sada nesto na brzinu skontati.
Canak

9 comments:

  1. Dragi kume, moram ti reci da mi se ne svidja enterijer tvoje konobe. Novine kao sto su "Fokus" nisam ocekivao da cu sresti kod tebe. Kerberi ti nece biti potrebni ako iz konobe ne izbacis smece.

    ReplyDelete
  2. Made moj, smece ili ne,ja taj Fokus nisam nikada citao. Mirso mi je poslao dva linka prema dva clanka koja su se uklapala u temu RK Borac godisnjice, koja je njegova tema. Ne vidim u tim clancima nista lose. Davanjem linkova mislim da nikoga generalno ne reklamiramo niti podrzavamo neciju uredjivacku politiku.Poredi to sa youtube, koji je isto tako pun smeca ali mi biramo samo ono sto nije smece. U svakom slucaju cu malo popricati sa Kerberom.

    ReplyDelete
  3. Pozdrav raja,

    Sto se tice novina u kojima su navedeni clanci od legende Pere Perovica i mladjahnog Lemijevog Djoge, nemoj te mi 'napadati' Canka - krivac sam ja!
    Te novine, a u zadnje vrijeme i vecina banjaluckih medija, su bas ono sto Made napisa, ali...
    Vec kod objave mog teksta o Borcevom 60. rodjendanu g. Canak se korektno 'ogradio', i pokazalo se s pravom, u vezi moje tvrdnje da se nece obiljeziti 60 godina Borca.
    Istina, i ja sam, takodjer, ubijedjen da je reakcija uprave i Lemijevog Djoge vise "kasno paljenje" i nisam previse siguran da ce to biti realizovano...a ako i bude - nije to to, znamo mi nas...

    ReplyDelete
  4. Made, usao sam u taj Fokus. Na kratko, ali dovoljno. U pravu si. Ne da tukne! Mirso uvalio si me, ali znam da nije namjerno. Prvo cu Kerberu natrljati usi a onda ga natjerati da oblize linkove. Ne trebaju nam.
    Canak

    ReplyDelete
  5. Ama Predraze!

    Cuj, ja te "uvalio"!?
    Pa odmah sam 'krivicu' preuzeo na sebe - a taj lokalni 'listic-tariguz' sam linkovao samo iz razloga kojeg objasnih u prethodnom svom komentaru...
    Htjedoh te komso 'izvaditi', a ispade obrnuto...
    Nema veze, hajd nek' bude Madina zadnja...

    Pozz

    ReplyDelete
  6. ...za paprikas je najvaznije zeca upajcati. U lonac sa komadima mesa dodas kolutove mrkve, oba luka, persun, ruzmarin, lovorov list, biber u zrnu,sol i sve drugo po volji ti, pa to sve zalijes nekim losim vinom. Ako nemas dovoljno lose vino dodas i malo sirceta. E za dobro upajcano meso je najvaznije da vrijeme uradi svoje t.j. da dovoljno ODLEZI u pajcu.

    E Mirsade, Mirsade: ” nemoj te mi 'napadati' Canka - krivac sam ja! “ i “g. Canak se korektno 'ogradio', i pokazalo se s pravom, u vezi moje tvrdnje da se nece obiljeziti 60 godina Borca.” i ” Istina, i ja sam, takodjer, ubijedjen da je reakcija uprave i Lemijevog Djoge vise "kasno paljenje" i nisam previse siguran da ce to biti realizovano...a ako i bude - nije to to, znamo mi nas...”

    A ako bude, i jos bude - jeste to to,e onda se moramo i izvinjavati!

    Evo ja ne znam ( u spisku obiljezenih jubileja nisam nasao) da su obiljezene 20, 30, 40-godisnjica. Po znacaju jednake ovoj 60-oj. Pa ako nisu da mozda prvo potkacimo njih, a ove pustimo da malo ODLEZE. Iako ‘koliko ljudi toliko cudi’ pa su nekom (meni npr.) jubileji 10,25,50,75,100-godisnjice. Nekom sve sa nulom na kraju, a nekom je svaka godisnjica jubilej.

    A mom jednom drugaru u mladosti malo je bio jedan rodjendan godisnje. Najmanje pet, sest puta godisnje kad mu nije bilo do razlaza on bi nas obavijestio “ Gdje cete, pa danas mi je rodjendan”. I evo ja ni dan danas ne znam kad mu je stvarno rodjendan. Al’ znam za sve te proslave (odmah iza ) da je najvaznije imati kakvu dobru corbu, laksu bez zaprske. A za dobru corbu treba meso (ovaj put zeko) da ODLEZI u pajcu. Pa tek onda corba...

    ReplyDelete
  7. Aferim Vjeko!

    Ova 'runda' na moj racun, za sve u konbi, dok ne uhvate zeku...

    ReplyDelete
  8. Ja tako navikao da moja bude uvijek zadnja, posebno u mojoj kuci. Na kraju svake rasprave JA zavrsim sa: "Da draga, u pravu si!"

    ReplyDelete
  9. Draga Ljiljo,

    Ako se zeko odmrzao i odlezao u pajcu, hvataj se lonca i kuhinje. Da te nesikiram necu o kotlicu u prirodi. Ja ti komade zeke spikujem slaninom pa uvalim u luk prethodno prodinstan na maslacu ili maslinovom ulju. Ovo maslacu ili maslinovom ulju zbog umjetnickog dojma. Nakon oko sata (zavisno koliko sam gladan) prikljucim kolutove mrkve dinstanju, a onda polako sve povrce koje volis (ne bas sve) persin, paprika normalna ‘nasa’ (ne ove sto trebaju kilo mesa za filovanje po paprici), krompir, celer (moze i fildzan rize) i zacini po tvom ukusu. Obavezno lovorov list, aleva paprika (ljuca) krupno mljeven biber (najbolje drobljen) a i u zrnu. Sve to sto se duze krcka ispadne na kraju bolje. Neko dodaje kompletnu marinadu u lonac, ja ne. Vrlo malo i to samo tekucinu (2dl). Ti najbolje daj Mariju da proba marinadu pa kad vidis kako reaguje tako i postupi.
    I na kraju vruc ‘ljebac, povlaka, sirce i ulje da se nadju na stolu. Vino? Ne smijem o tome da ne bi u komentaru bilo “ti ces nam o vinu”.

    Dobar tek/ prijatno

    PS. Ah da, nemoj zaboraviti da i voda se dodaje. Corba k’o corba.

    PPS. Za Mirsu “ajde, dosta je bilo ljutis”!

    ReplyDelete