Thursday, March 04, 2010

UMJESTO UVODA

Odavno se pripremam da otvorim blog. Prije dvije godine, vjerovatno i nesto vise, zapoceo sam ovaj po imenu Parkic. Pocinjao, odustajao, znajuci da kad jednom krenes, nece biti lako prekinuti. Jer onog trenutka kad ti se pridruzi nekoliko ljudi, postajes obavezan zbog njih. I na kraju sam potpuno odustao i zakljucio da je ovako, bez bloga, bolje. U medjuvremenu, povremeno se javljao na neke druge, uglavnom banjalucke blogove, druzio s nekim prijateljima izmjenjujuci emailove, ideje, misljenja. I tako, nekako polako, pozelih da konacno otpocnem sa tim svojim blogom. I evo pocinjem.

Nije mi namjera da okupim sto veci broj citalaca ili saradnika. Ko dodje, dobro je dosao, naravno ako ga je Kerber na vratima pustio da udje. Oni koji su ljuti, pijani, dosadni, bezobrazni, oni koji vrijedjaju i koji se lako vrijedjaju, bolje je ni da ne navracaju. Kerber ih nece pustiti.
Imam nekog predjasnjeg iskustva rada u „javnom glasilu“ i znam kako je vraski odgovoran posao uredjivanja, pa makar te citala ili slusala samo dva covjeka. Nastojacu da u ovoj virtuelnoj konobi po imenu Parkic, smjestenoj na obali Vrbasa, bude prijatno svima koji navrate u nju, kao da su navratili u stvarnu konobu. Konoba ce biti otvorena sve dok nam druzenje u njoj predstavlja zadovoljstvo. Kad zadovoljstvo i zabava prestane, smislicemo nesto drugo.
Posto svi mi vec imamo nekakvog iskustva sa raznovrsnim internet medijima, pokusacu da pisem kratko i molio bih sve vas da se pokusate toga pridrzavati, bilo da otpocinjete svoju temu ili komentar. Taj zadatak ce meni samome biti vrlo tezak jer sam u pisanju, a moja Biljana bi sigurno dodala, i u prici, prilicno epski opsiran. Ali pokusacu, jer internet medija nisu za duga citanja. Nakon par minut citanja, ljudi gube strpljenje, pocinju da preskacu tekst na ekranu ispred sebe, zakljuce pogresno a onda odgovore, i onda nastaju problemi.
Zato vas molim da prije bilo kakvog komentara, dobro procitate tekst, budete sigurni da ste ga shvatili, i nakon toga komentarisite. Ovo naravno vazi i za mene.

Da vas ne bih ugnjavio i odbio vec na startu, zavrsicu.

Vi, dragi moji prijatelji, koji ste dobili pozivnice na otvaranje, javite se. Citajte uputstvo kako da otvorite novu temu ili posaljete komentar. Posaljite pozivnice i vasim prijateljima, naravno onima koji se uklapaju u postavljene kriterije, kao i nasim zajednickim prijateljima, koje sam mozda greskom propustio pozvati.

Pozdravljam vas,

Canak

31 comments:

  1. cestitam, nadam se da ce uroditi plodom!
    ljiljana

    ReplyDelete
  2. Predrag
    Pavljasevic

    Cestitam ,znajuci tebe vjerujem da ce biti divno druziti se sa rajom na ovom blogu.
    Sretno
    Prezo

    ReplyDelete
  3. Predraze, hvala na pozivu u tvoj parkic. Obecavamo da cemo cesce navracati da razmjenimo vibracije.
    Puno pozdrava,
    Ljilja i Mario
    PS Sada smo pod utiskom tek odgledanog filma 'Walk the line' i moramo odslusati jos malo Johnny Cash-a.

    ReplyDelete
  4. Fuad idrizovic4 March 2010 at 19:35

    Fuad Idrizovic

    Cestitam Predraze i zahvaljujem na pozivnici da se druzimo u Parkicu

    Srdacno Te pozdravljaju
    Fuad i Radja

    ReplyDelete
  5. Budemo se druzili...
    Gugi

    ReplyDelete
  6. Djes'ba Prezo?
    Pozdrav tebi i Slavici i kazi Dubravki za ovo , ona umije to sve nekako fino,slikovito
    Vidis Canak kako se odmah fiiiina raja javlja:))
    pozdrav lj.

    ReplyDelete
  7. E pa neka je sa srecom, super da malo razbijemo monotoniju.
    Pozdrav
    Marinka

    ReplyDelete
  8. Dragi moj prijatelju i kolega Canak, cestitam ti na ideji i trudu, a posebno na virtuelnom ambijentu. Ja ovih dana cesto idem tim putem, preko Zelenog mosta, i uvijek ocekujem da cu sresti nekog poznatog. Ali to se nije desilo vec evo 5 mjeseci. Izuzev, sto sam prije 4,5 mjeseca sreo Kapidjica - onog najmladjeg sto je dobro igrao fudbal, i ispricao se s njim. I jos prije 2,5 mjeseca-subota, vidio sam Borku Miljevica u onom bifeu (rostiljnici) prije mosta sa lijeve strane, kada se ide iz Kozarske ulice. I, jos ovo, sada kada su bile ove velike kise i otapanje snijega, mala kamena novonapravljena plaza uz samu obalu Vrbasa (Parkica) bila je potpuno potopljena vodom i nije se vidjela, sto do sada nikada nisam vidio (mislim toliki nivo vode). I, najnovije, prije 5 dana vratio sam se iz Tirane (Albanija) nase tabu teme svih mojih 65 godina, gdje sam boravio sluzbeno.
    Radi kratkoce mog prvog komentara, zavrsavam.
    Pozdrav svima koji ovo citaju od Laze Roljica

    ReplyDelete
  9. Jutros (mi je ru-za pro-cvje-ta-la) rano primijetih novu kafanu/konobu. Ma neka je, nasih (kafana) nikada dosta. Ove Australske pojma nemam cemu sluze. Naidjoh opet oko podneva, kad guzve na otvaranju. Imal’ sta kuhano, pa makar i vino. Stis’o mi neki virus surlu pa nem’rem dihat’.

    Sretno!!!

    ReplyDelete
  10. Sejo Bahtijarevic5 March 2010 at 03:32

    Sretno.A sada zovem jednu rundu za sve prisutne, dakle prva runda u istoriji ovog kafica je od mene da se poslije zna! Naravno , gazda placa! (R)
    Canace,Pozdrav tebi i svim prisutnim koje Kerber nije dohvatio za guzu!
    PS. Kratko pojasnjenje: "Parkic" je bio popularni naziv kod BL-mladezi za prostor izmedju Opstine i Doma kulture(za starije koji to nisu znali jer su se rano ozenili)

    ReplyDelete
  11. Hvala na pozivu!
    Bice mi drago de sa sa tobom i drugim prijateljima druzim u tvom Parkicu!
    Pozdrav!

    Svetozar

    ReplyDelete
  12. Pozdrav raji i sretno autoru - ovo je nesto kao "trica", koje nije bilo u ondasnje vrijeme...

    Nadam se, vjerujem, da ce ovo biti "ono "pravo"!

    ReplyDelete
  13. Cestitam i hvala ti na pozivnici.

    Pozdrav,
    Barbara

    ReplyDelete
  14. Cestiten na otvorenju konobe. Predivna ideja da se opet sretnu stari prijatelji.
    sretno
    Ado Aliefendic

    ReplyDelete
  15. Ovo je super, i posto mi je danas rodjendan pozivam rundu za sve odmah poslije Sejine runde.

    Topli pozdrav svima.
    Alma

    ReplyDelete
  16. Sretan rodjendan Alma

    U zadnji cas, kod mene upravo pocinje sutra.

    ReplyDelete
  17. hej ma meni pune ruke, gdje si odredio da ovo spusCamo..nemoj odma' da nas....
    Alma evo nazdravljam, zivjela ti nama.....

    ReplyDelete
  18. Hvala Ti na Pozivnici,a za naselje Ti saljem milion pozitivnih vibracija.Tebi,Biljki i Tvojima mnogo pozdrava kao i raji koju znam i koja me poznaje.Pripazi na Kerbera,a Vrbas sada u zimu jos zeleniji i tece... tece ...
    Njaka

    ReplyDelete
  19. Oprezno otvorih tvoj mail kume, ocekujuci neku novu reklamu za viagru, kad ono kafana (ili sto kazu kod nas uz Vrbas-konoba, hehe). E pa sretno, iako nisam znao da si kafanski tip, ako iskljucimo onu kafanu iza Radija (iz proslog stoljeca).
    Kerbere zavezi na kratak lanac ili nam reci dokle se smije, jer kad se covjek opusti ko zna gdje moze zavrsiti. Hajd', da ne duljim, vec si zaprijetio da moramo biti kratki, iako kazu da duzina nije bitna.
    Pusa za Biljanu i cure a tebi pozdrav,
    Made

    ReplyDelete
  20. Vidim da je lijepo zapocelo, obradovao si nas Predraze i neka je sretno i tebi i nama.
    Natasa

    ReplyDelete
  21. Divna stranica, cika Canak, Puuuuuno pozdrava iz Londona od kreje

    ReplyDelete
  22. Iznenadio si me tehnickim sposobnostima... :) Salim se! Bas lijepo. Sretno!
    Neso

    ReplyDelete
  23. TETAK PA OVO JE DIVNO,PONOSNA SAM NA TEBE:-) Ovo si trebao davno napraviti!!! LJUBIM VAS

    ReplyDelete
  24. Cestitam Canku, a svoje banjalucke prijatelje, od kojih su se neki vec javili srdacno pozdravljam.
    Za Seju B. Jesam mladji, ali sve jedno da te ukorim za poznavanje samo “novije” istorije. Parkic je bio prostor na kome je kasnije nikao ruzni Zenit. Ovo ja u ime svih onih koji su svoje prve fudbalske finte uvjezbavali oko Atifovog bunara.
    Svima puno pozdrava, a Blogu puno stece.
    Ranko, Kec, nekima poznat kao Abu

    ReplyDelete
  25. Angel Trajkovski9 March 2010 at 20:45

    Komsija,
    drago mi je da neko od "nasih" poceo sa ovom vrstom "sporta", zelim ti puno uspjeha. Pokusacu da te pratim. Pozdrav porodici. Angel

    ReplyDelete
  26. Canci moj,
    hocu da ti posaljem nesto na "Parkic", ali ne ide.
    Daj ime,daj e-mail adresu itd...
    Objasni to malo bolje...
    Penso

    ReplyDelete
  27. Sve cestitke, uz najbolje zelje, da Blog bude mjesto dobronamjernih, kreativnih i razumnih, bez zlobnih i podlih komentara. Mjesto gdje ce se svi osjecati ugodno i opusteno.

    "Parkic" je bio odmah iza banke, a na sred njega bunar pa smo Apijevu raju morali driblati iza bunara.

    bruja

    ReplyDelete
  28. hajde skontaj to sa muzikom...
    pa onu od uselenja sto se negdje zavukla, mozda ce neko nesto i popiti....
    a i trci se malo ovuda ...
    valjda svima novo!!

    ReplyDelete
  29. Pozdrav svima, uz iskrene zelje za uspjesnost Bloga, na kom ce svako naci mjesto ucesca, na Blogu koji spaja, a ne razdvaja, na Blogu gdje ce uvazavanje biti zakon, a podlost i zlocestoca nepoznanica, nadam se. Zelio bih da osjetim atmosferu kolegijalnosti, a ne osjecaj telefonskih ogovaranja i dogovaranja sta kome treba napisati.
    Zelio bih da vidim Blog gdje urednik nece diktirati svoje vidjenje svjeta oko sebe i ulaziti u nepotrebne "konflikte". Samo takav Blog moze donijeti radost svima i opravdati svrhu postojanja.
    * * *
    Tragom Gabele i uz konsultacije sa prof. Priceom uspio sam locirati Parkic i mislim na osnovu nekih arhivskih iskopavanja i vjerodostojne dokumentacije da se isti nalazio odmah iza banke, a stari bunar na sred parkica oko kog smo driblali Apijevu raju je dokaz za njegovo postojanje na tom mjestu

    bruja

    ReplyDelete
  30. Dragi urednice (od Slike i Dogadjaji)

    Znas li one nase govorancije u crtanim filmovima iz starih dobrih vremena, one sto ‘vako nekako pocinju “upala mi je duznost i velika cast”, e k....(uh, zamalo) mi je upala (duznost), vec sam se sam uvalio. Al’ pravo da ti kazem, nije mi krivo. Cak sta vise...

    Ne znam sta se desava sa tvojom kafanom; renoviras je da nas iznenadis, strajkaju konobarice za vecu platu, posljednji pjani gosti polupali sve case, il’ si se naklepo para pa otis’o u hladovinu. Sta je- da je, javljam Ti da mi koji ne mozemo bez NASIH kafana svracamo u konobu http://parkic.blogspot.com/ u koju si dobrodosao. Red bi bio da koju turu viknes a i gitaru upotrebis.

    PS. ‘NASA’ (naglasavam) kafana;jer oni sto me znaju iz onoga zivota nece vjerovati, al’ ja ovu Australsku kafanu ni ne primijetim. Nema kafane do NASE pa makar i nasuho.
    pozdravi

    ReplyDelete