Wednesday, April 28, 2010

Kapiten javlja o Boshinom oporavku

Dragi moji,
danas me zvao Bogdan Tanjevic-Bosa, koji je na najboljem putu oporavka poslije izuzetno teske operacije. Kaze da se dobro osjeca, trenutno je na terapijama, a iduce nedelje odmor od njih, stvarno mi je izgledao odlicno raspolozen.Zamolio me je pozdravim svu BL raju, posebno kosarkasku i rukometnu, sportsku, i ako niste znali Bosa je bio odlican rukometas, bio je junuiosrki reprezentativac u generaciji 1947. s Hrvojem Horvatom, pokojnim Momom Golicem, s kojim je bio veliki prijatelj i o kojem je rekao mnogo predivnih rijeci.
Pozdrav Vasim porodicama. Angel

3 comments:

  1. Nasa raja sa Bloga28 April 2010 at 07:13

    Dragi prijatelju.
    Pozdrav Ti njega i zazeli mu brz oporavak, dobro zdravlje, na zadovoljstvo brojnih navijaca banjalucana. Pozdrav i tebi i tvojoj porodici.

    ReplyDelete
  2. Predraze,

    Spaval' ti ista?

    ReplyDelete
  3. Vjeko, ne kontam. Kad god mi se ti ovako javis, odmah pregledam sta sam i gdje pogrijesio.
    Inace, Sladja i Biljana su moje najvece kriticarke, a Vjeko lektor i redaktor. desna ruka. Brz k'o struja. Neka meni tebe.

    ReplyDelete