Monday, September 13, 2010

KOROV

Ne znam da li sam i ja malo poremetio, ili kako bi to ovdje lijepo rekli "da mi je malo poremecena hemija u mozgu". Hajde da podijelim s vama pa vi recite.
Mozda je tome kriva asimilacija. A mozda i simbioza. Ne, nije simbioza. Ona je nesto drugo i o njoj cu jednog dana, a mozda ni tada, malo vise pisati. Tu simbiozu imam u glavi vec duze vrijeme ali nesto me koci da je prospem po tastaturi.
Elem, sta je da je, ja vec skoro dva mjeseca cupkam korov u travnjaku. Imam i posebne rukavice (ribarske) sa dobrom gumom za bolji grip, mali tronozac koji mi je Toni Anusic napravio.  To je sve sto mi treba. Sjedim tako vec danima na tronoscu ispred kuce i cupkam korov. Lakse bi mi bilo da je taj korov  napao travnjak iza kuce. Bar ne bih morao odgovarati na pitanja komsija, sta ja to radim, zasto tako, zasto ne drugacije, zasto po suncu, zasto toliko dugo... U pocetku komsije su prilazile. Radoznalo pitale, ja im pokazivao korov koji je osvojio vise od pola travnjaka. Pokazivao i objasnjavao vrste korova: Crab Gras, Cripping charli... Kasnije, kad bi me vidjele, komsije bi samo mahnule. Valjda da me ne uznemiravaju. Poslije toga su se pravili da me ne vide. Sad im vec bilo neprijatno. A onda poslije toga, valjda da ne pomislim da me ignorisu, mahnule uz smjesak. Sad se vec smiju skoro grohotom kad me vide na mom tronoscu kako revnosno cupkam. Poslije podne, nakon posla, ujutro i poslije podne subotom i nedjeljom. Po suncu, kisi (ovo je da dodam malo dramatike u pricu). Samo me mrak otjera u kucu. I tako vec duze od mjesec dana.
Komsije sigurno, vec nedjeljama razmisljaju  o pormecenom hemijskom balansu ali nece oni to meni pokazati. Ni za zivu glavu! Fini su to ljudi.
Dotjerao sam vec do blizu kraja. Istina,  to sam mislio i prije mjesec dana, pa se pokazalo da nije bilo tacno.
Sad se i vi vec pitate sto ne koristim neki hemijski preparat, herbicid. E, ne koristim ga jer su mi strucnjaci za travu objasnili da su u Kanadi svi otrovi koji su do sada unistavali taj korov zabranjeni, da njihove "zelene" zamjene ne djeluju dobro i ne unistavaju korov, i da je najbolji nacin cupkati.

Naravno, lakse bi mi bilo da sam, umjesto cupkanja, sav travnjak prekopao. Ali da sam se toga sjetio prije nego sto sam poceo. No tada sam mislio da cu cupkati par popodneva i zavrsiti.  Sada , kad sam ulozio toliki napor , kada sam svim komsijama vec objasnio sta radim, kad su vec prestali i da se smiju i kad oni vec misle ono sto misle, necu odustati, pa makar cupkao jos mjesec dana.

P.S. Podsjeti me ovo na onaj vic o Husi koji je muzao kravu, a ona ga udarala repom po licu, umakala ga u mlijeko... Njemu to dodijalo, pa u jednom momentu ustane pridje kravi od pozada, podigne rep da bi ga za nesto svezao.  Ali nema cime. Pogleda okolo. Nema nista. Dosjeti se da kais moze posluziti. Skine ga, pocne vezati rep za gredu na krovu stale. Propne se na prste. Uto mu hlace spadnu.  U zao cas, ba tada, naidje mu drug Haso i prenerazen pita: " Sta to radis, bolan ne bio Huso?" "J... ga Haso, mogu ja tebi sada reci sta radim, ali sta god da ti ja kazem, znam sta ces ti po selu pricati" odgovori Huso, podize hlace, sjede i nastavi musti kravu.

14 comments:

  1. Tratincica i maslacak nisu korov.

    ReplyDelete
  2. Nego sta su nego korov! Taj maslacak, onako nevin, osvoji cijeli travnjak, dok kazes "cadjo" ( nije Mladen). Ali njega sam pobijedio ( uz Biljaninu pomoc) koristeci dobar alat. Ne moras se ni saginjati, iscupa cijeli maslacak sa korijenom.

    ReplyDelete
  3. Ma sta se sekiras oko korova. Imas u Bafalu pravi pravcati kemijski preparat koji se tamo legalno kupi, a ilegalno ovamo iskoristi i gotova stvar.
    Meni prosle godine osovi napravili gnijezdo iznad vrata, a ciko ode i kupi sprej i sssss i nema vise. Sta bi trebalo i ja da capkam osove.
    Pozdrav od bruje koji ne capka

    ReplyDelete
  4. Cuo sam Bruja za te pesticide u Bafalu. Cak i neke komsije rekle, onako u povjerenju. Ali kako to koristiti kad mi se u toj travi igra Nesin Adrian. A i kako proci granicu sa tim otrovom? Nekada mi se nista nije bilo vratiti iz Trsta sa zabranjenim krpicama i svim onim sto smo nosili , ili iz Madjarske sa sunkama i siro. Ali sada, nakon svih ovih godina i iskustava, najljepse se osjecam kad nemam nista u torbi ili autu.

    ReplyDelete
  5. Imas pravo mirno spavaj i ne sekiraj se. Kazne su rigorozne.

    Probaj nesto od domacih ljekova, ja vidio da se izmedju ploca na setalistu trava prska, mislim da je ocat, provjerit cu.

    ReplyDelete
  6. Za taj korov izmedju kamenja i ploca, najbolji savjet mi je dao Toni A.: benzin. Jeftino i efikasno! Sve dok ti komsija ne propusi.

    ReplyDelete
  7. Tacno je to u vezi octa; ali percentage je vazan???
    he, he, he, to je onaj jaci, da ne objasnjavam dalje, zastitne naocale i rukavice obavezno nositi, a i znakove postaviti da se neciji cukin ili mackica ne bi otrovali.
    Cak i kamenje, oprano varekinom (bleach, javex) mora biti propisno obiljezeno.

    Imaju i organic tekucine, nadje se u Homemart, Canadian Tire itd.

    Ima i kompanija koja to sve digne, stavi najlon, pa po najlonu novi sloj trave i gotovo...sve prema parama.
    J.

    ReplyDelete
  8. U odbranu maslačka prilažem pjesmu
    Enise Osmančević-Ćurić:

    U ljupko klupko
    Smotan sunca zračak.

    Rosi, u kosi,
    Luckast oblačak.


    A Lojzo je govorio:

    Maslačci su zapravo odsjaj zvijezda na Zemlji...

    Ja takođe mislim da maslačci, a i tratinčice nisu korov... mislim da bi im se i Andrijan veselio.

    ReplyDelete
  9. Na ovaj tvoj zadnji kometar ja bih odgovorio u svom stilu, al naljutit ce se komsija, a moram biti i u standardima koji vaze za konobu.

    ReplyDelete
  10. Nakon ovakvih komentara, covjek se naprosto sazali nad korovom.
    Koja temeljitost...

    ReplyDelete
  11. I sta sad tu ima lose?
    Ako provinciras bar se potpisi.

    ReplyDelete
  12. Moze ovo biti gledano i politicki, ali necemo.

    I meni je ljepse sa maslackom i tratincicama, ali snaha kaze: 'previse je maslacka' i onda svi na posao.
    Tako je to kad se komsijina trava visse zeleni.

    Na kraju i rosstilj, do sljedeceg pojavljivanja maslacka.
    Ne da se on tako lako.
    J.

    ReplyDelete
  13. I ja sam do nedavno smatrao maslacak lijepom travom. Kad se zazuti. Ljepota! Ali kad ti deset puta ( brojka zavisi od tvrdoglavosti. Kod mene deset, sto ce reci prilicno...) kazu da je korov, onda ti to prihvatis. Ustvari, ovdje se, kako vidim, maslacak gaji na javnim povrsinama i parkovima za opstu upotrebu. Na privatnim travnjcima se smatra korovom, a jos se i siri komsijama, pa ako ga ne cupkas ili unistavas, malo te cudno gledaju...
    Ma cudan je ovo svijet. Niko nikoga ne zarezuje, a svi , kao i kod nas, prvo pogledaju u komsijinu serpu!

    ReplyDelete
  14. Pročitam i vidim svoju pogrešku, ne radi se o korovu, nego o malom Adrijanu. Važno je da 'parkić' bude uredan i Adrijan veseo.

    ReplyDelete