Saturday, September 18, 2010

NAUCIO SAM - Poslao Milenko Bojicic - Mikac

Jedan od forwarda. Vrijedi ga procitati, pa ga dijelim  s vama.
Za vikend prijateljstva poslao mi ga je prijatelj koji zivi u Ljubljani.
*****************************

Naučio sam . Kada volis, to se vidi.
Naučio sam . Ako mi samo jedna osoba kaze "uljepsao si mi dan"
uljepsala mi je dan.
Naučio sam . Usnulo dijete u naručju najmirniji je osjećaj na
svijetu.
Naučio sam . Biti dobar mnogo je vaznije nego biti u pravu.
Naučio sam . Nikada ne treba odbiti djetetov dar.
Naučio sam . Uvijek mogu moliti za nekoga, ako već nemam snage
pomoći mu na drugi način.
Naučio sam . Koliko god zivot od tebe trazi ozbiljnost, svatko treba prijatelja s kojim se moze glupirati.
Naučio sam . Ponekad je osobu dovoljno uzeti za ruku i razumjeti je srcem.
Naučio sam . Obične setnje s ocem u ljetnim večerima po kvartu kada sam bio dijete, čuda su učinile za mene odraslog.
Nuačio sam . zivot je poput role toaletnog papira. sto se vise
blizi kraju, brse se trosi.
Naučio sam . Dobro da nam Bog ne daje sve sto trazimo.
Naučio sam . Novac ne kupuje klasu.
Naučio sam . Male svakodnevne stvari čine zivot tako izvanrednim.
Naučio sam . Ispod svačije tvrde ljusture je netko kome treba
postivanje i ljubav.
Naučio sam . Ignoriranje činjenica ne mijenja ih.
Naučio sam . Kada se planiras s nekim izjednačavati, samo mu
dozvoljavas da te nastavlja ranjavati.
Naučio sam . Ljubav, ne vrijeme, liječi sve rane.
Naučio sam . Najlaksi način da postanem velika osoba je okruziti se drugima pametnijima od mene.
Naučio sam . Svatko koga sretnes zasluzuje da ga pozdravis s osmjehom.
Naučio sam . Nitko nije savrsen, dok se ne zaljubis u njega.
Naučio sam . zivot je grub, ali ja sam jos grublji.
Naučio sam . Mogućnosti nisu nikada izgubljene; netko će iskoristiti one koje si ti propustio.
Naučio sam . Najbolja učionica na svijetu pod nogama je starije osobe.
Naučio sam . Kada udomljujes ogorčenost, sreća će otići drugamo.
Naučio sam . Da sam mami barem jos jednom rekao da je volim prije nego je umrla.
Naučio sam . Svoje riječi treba sačuvati mekima i njeznima, jer ces ih sutra mozda morati pojesti.
Naučio sam . Osmjeh je besplatan način da poboljsas svoje izglede.
Naučio sam . Kada te novorođeno unuče uhvati ručicom za mali prst, povezali ste se za cijeli zivot.
Naučio sam . Svatko zeli zivjeti na vrhu planine, ali sva sreća i rast događa se penjući se na nju.
Naučio sam . Sto manje vremena imam, vise posla napravim.

No comments:

Post a Comment