Monday, September 26, 2016

Angel T.: Izlet u Kanadu


Boise,24.Sept.2016.
Dragi moji,
po povratku iz Toronta (Canada) poslije sedmodnevnog boravka i
neprestanom divnom vremenu,impresioniran svim onim sto sam za tako
kratko vrijeme vidio,jednostavno ne znam odakle da pocnem. Nas,moj
kosarkaski prijatelj Branislav Majkic-Majk kao domacin nije "dozvolio"
da imamo nijedan dan bez neke atraktivne
posjete,obilaska,setnje,tenisa,festivala... Mnogo toga za kratko
vrijeme,ali ipak br. 1 za mene su ostali NIJAGARINI VODOPADI...
Neki od vas su vec bili tamo,a svi smo gledali videa,filmove, slike te
cudesne prirodne stvarnosti, ali biti tamo i to vidjeti, osjetiti na
licu vodenu prasinu,rosu, koja vas prekriva u setnju i razgledanju te
ljepote,to je prosto nestvarno. Vise mi se dopao vodopad na Kanadskoj
strani,jer je veci i moze mu se lakse prici,dok na USA strani je manji
i prilaz mu je znatno tezi.
Majk i ja ne bi sebi oprostili da se nismo poklonili i slikali pod
spomenikom najveceg naucnog genija sa nasih prostora Nikole Tesle,
koji se nalazi uz same vodopade...
Eto,toliko za sada, mozda ce toga biti jos,jer sam imao divne susrete
sa nasom rajom koja dugo,dugo zivi tamo, poslije punih 46 god. sam
vidio prvi pu svog komsiju iz naseg legendarnog "Titanika"...
Pozdrav Vasoj porodici,pozdrav Vama. Vas Angel








No comments:

Post a Comment