Friday, October 20, 2017

Angel T.: 12 pictures for you



Dragi moji,

moj unuk Jack mi ne da mira,a ja Vama...Naime,prosle nedelje je odrzan
Tradicionalni "Harrison Classic" u mom Boise-u,djeciji festival
trcanja u predivnom Bulevaru Harrison u duzini oko 2 km.Djeca su
trcala po kategorijama zavisno od dobi: najmadji ispod 4 god. i sve do
13 god.Ukupno je ucestvovalo preko 1000 djece uz mnogobrajnu pratnju
roditelja,porodica,a najvise baka i djedova...

Jack je ucestvovao u svojoj kategoriji 9 god. i to je njemu peto
ucesce...Staze neodoljivo potsjecaju na BL Aleju JNA, samo su dvije
ulice izmedju kojih se nalazi travnjak...Na jednoj stazi su bile
djevojcice a na drugoj djecaci i veliki broj roditelja je trcalo u
pratnji svoje djece, posebno kod najmladjih.
Kuce uz Bulevar su bile ukrasene raznovsnim djecijim igrackama i svim
ostalim sto uobicajeno ide za pretstojeci Halloween...
Jack nije bio pobjednik u svojoj grupi,ali postigao odlican rezultat 9
min.48sec,
interesantno bjegov startni broj je bio 948 ! Poslije dobijene medalje
pozvala ga je MIS IDAHO za fotku s njim,Jack je to nevoljno prihvatio,
da bi zatim odjurio prema svojojh kuci koja je u neposrednoj blizini.
Kada sam stigao tamo on me vec cekao sa svojim novim biciklom,pokazao
mi je kako je snazan i s kojom spretnoscu vozi bicikl vozeci se niz
stepenice...Ja sam pretrnuo,htio sam viknuti da to ne radi,ali onda
vidim da on ima iskustvo u tome...
Barbara i Dan su priredili porodicno slavlje za Jackov izvanredan
uspjeh,a on je vec bio mislima za novi sportski poduhvat...

Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama! Vas Angel














No comments:

Post a Comment