Monday, April 23, 2018

Kosarkaska utakmica u dvorani Borik


Odlazak na Borcevu kosarkasku utakmicu u dvoranu Borik budi u meni posebne emocije. Sjecam se da se prosle godine uopste nisam mogao skoncentrisati na igru. Susreti sa dragim ljudima koje nisam sreo vise od dvije decenije, prepoznavanje, upoznavanje, sjecanja....Ove godine je ipak bilo nesto drugacije. Valjda sam se lani prekalio. Ponovo sam na utakmicu otisao sa mojim sudijskim kolegom i komsijom iz Borika Radom Sikanjicem. U njegovom se drustvu osjecam uvijek prijatno. On kao da osjeti kad sam iznenadjen, zbunjem i nenametljivo objasnjava, pokazuje neke poznate nam ljude koji su vec iscezli iz moje memorije.
Promijenila se dvorana Borik. Promijenili smo se i mi. Novi semafor mi budi sjecanje na onaj stari, mnogo manji, koji je nekada stajao na istom mjestu.


Posmatram posjetioce. Trazim poznate. Nekada, na kosarkaskim utamicama u Banjaluci sam prepoznavao bar 90% prisutnih. Danas je drugacije. Vrijeme je ucinilo svoje. Nove generacije stasale. Oni koji su nekada bili moja mlada raja, sada su vec ocevi igraca, trenera...

Na ovoj utakmici od meni poznatih, pored Rade Sikanjica, tu su braca Jakovljevic, Sinisa i Sasa, Eminovic koji me upoznao sa svojom kcerkom kandidatom za FIBA kosarkaskog sudiju, Cober, Skaka, Mijatovic, rukometas Rade Uncanin, neki koje sam prepoznao, ali se imena nisam mogao sjetiti...


Na tribini preko puta Rade mi pokazuje Djoku Mikesa i Duska Rodica...
I nije lose nakon vise od dvije decenije odsustva sa kosarkaskih terena i tribina.

Da ne zaboravim, Borac je u finalnoj utakmici play-offa  kvalifikacija za prvu BiH ligu igrao protiv Bratunca. Odmah sam uocio da ekipa Borca danas igra mnogo bolje nego kada sam ih gledao prije godinu dana. Bratunac je dosta dobra ekipa i tokom citavog prvog dijela je vodila. Prvo poluvrijeme su cak dobili sa 5 razlike. Uocio sam da gosti imaju kratku klupu i predvidio da ce Borac na kraju dobiti 15 razlike. Neki, koji su to culi, samo su se nepovjerljivo smijesili. Na kraju, Borac je dobio sa 14 razlike i pokazao da je ipak bolji tim od Bratunca. Kako ce biti u Bratuncu, nisam siguran, jer i Borac je, posebno u prvom dijelu meca pokazao slabosti koje bi protivnik mogao iskoristiti.

No comments:

Post a Comment