Monday, May 31, 2021

Branislav Kljajić - Kljaja: Na Šibovima

 Javlja mi se moj drug Kljaja. Stigao u Banjaluku! Da nema korone i ja bih sada bio tamo. Ali, sta se moze... Bar sam se zajedno s njim popeno na Sibove, uzivao u prirodi, predivnom pogledu  i u cistom zraku! Zato i vam nudim da se i vi, nakon toliko godina, ponovo nadjete na ovom, nekada poznatom, izletistu mladih banjalucana..

**********


Doputovao sam u BL 28.5.21. , petak! 

Sutradan sam sebi dao zadatak da pokušam da dođem do Šibova, što sam i uspeo, ali, uz malu pomoć nekih sugrađana.

Pre bezmalo 60 godina, tamo sam odlazio peške, a sada se može doći asfaltnim putem i to sa dve strane. Dom je zatvoren, ali nemam utisak da je napušten ili prepušten zubu vremena. Trava oko njega je pokosena i sve skupa izgleda uredno i održavano.

Od "tranzita" pa do blizine planinarskog doma ima dosta izgrađenih stambenih objekata.

Kao da su pravljeni bez nekog posebnog plana. Različiti su po veličini, tipu... 

To donekle malo kvari utisak i remeti prirodni sklad.









No comments:

Post a Comment