Wednesday, May 26, 2021

Ulica Dragana Sakana u Beogradu!

 O Draganu Sakanu sam pisao prije otprilike godinu dana.

Sada nam, uz pomoc Branisalava Kljajica - Kljaje, iz Beograda stize jos jedna vijest: Dragan Sakan, nas nekadanji sugradjanin i bivsi kosarkaski suigrac, je dobio ulicu u Beogradu, i to na Savskom vencu!

Prvo sto mi pada na pamet je pitanje:"Poznajem li ja ikoga ili sam poznavao licno nekoga po kome je nazvana neka ulica u Beogradu, ili neka ulica bilo gdje?". I ne mogu da se sjetim, ne zato sto mi je memorija kratka, vec, najvjerovatnije, zato sto takav ne postoji.

Pa evo, dragi moji Banjalucani, jedna ulica u Beogradu od nedavno nosi ime naseg bivseg sugradjanina, Dragana Sakana. Razlog da se i svi mi koji smo,na neki nacin odrastali sa Sakanom, druzili se s njim,  igrali kosarku i slusali njegovu svirku, budemo ponosni!

1 comment:

  1. Kad se neki mljadji banjalucani zapitaju a ko je taj Dragan onda evo kratke price!
    https://youtu.be/Jd9xeSfLUPE

    ReplyDelete