Wednesday, May 12, 2021

In memoriam: Borko Miljević

 

1943. - 2021.

Danas nam javljaju da je otisao i Borko Miljević, kosarkas, inzinjer tehnologije, Incelovac, Hisecanin.. gradska faca i raja, moj drug... Tata Bert, kako smo ga od milja zvali.

Svaki boravak u Banjaluci je znacio i drage susrete sa Borkom. Imali smo mi uvijek neki poseban odnos. Vracam se na moje prve korakaske korake, njegove kratke savjete, sjecam se pokusaja  imitiranja Borkovih kosarkaskih pokreta, njegovog skoka, nevjerovatnog odraza, njegovog hoda,  sportske odjece, njegovih gegova na korzu, za kafanskim stolom... Bio je mnogima iz te moje generacije, idol, iako toga, vjerovatno, nije bio svjestan. Kasnije, jedno vrijeme smo studirali u istoj zgradi Tehnickog fakulteta, druzili se u pauzama, isli na Elektrijade - ja prva godina, Borko vec stari vuk, ali me uvijek privlacio u svoje drustvo, sto me, u to doba a i kasnije, cinilo ponosnim. 

Kasnije, do rata devedesetih , sretali smo se na kosarkaskim utakmciama, povremeno popili pice, ispricali ukratko sta ima... S Borkom je bilo lako druziti se. Nikada teske teme. Uvijek sjecanja na zajednicke prijatelje, dogadjaje... Uvijek spreman na salu, iskricu... Salili smo se s njim da on vise lici na Grka Zorbu od Entoni Kvin! Bio je pozitivna osoba kakve se danas sve rjedje srecu.

Pocivaj u miru, druze moj!

Porodici i prijateljima iskreno saucesce!










4 comments:

  1. Dobri dragi Tata Bert. Sad su opet on i Cober zajedno i nadigravaju se. Zbogom dragi naš prijatelju.

    ReplyDelete
  2. Od porodice Miljevic, supruge Nasihe i kcerke Lane, neizmjeran zahvala za ovako lijepe rijeci. Tata je sada na nekom ljepsem mjestu i svima nam se smije 😃😃😃. Bio bi ponosan, kao i uvijek sto vas je poznavao.

    ReplyDelete
  3. Borko je ostao isti, veliki sportas ali prije svega veliki,dragi,dobrocudni covjek.Za jednog od mojih posljednjih boravaka u B,Luci vidio me je iz baste "Tri fenjera", skocio, pozvao me i bas smo se lijepo ispricali a nismo se vidili mnogo godina.
    Fahri i meni ce ostati u najljepsem sjecanju a porodicama Miljevic, Zeljkovic kao i ostaloj rodbini i prijateljima najiskrenije saucesce.
    Sejo u ime porodice Bahtijarevic


    ReplyDelete
  4. Imao je retku osobinu, mislim da je nije bio ni svestan, da je bio poštovan, voljen, mnogima uzor, idol, a da ama baš ništa posebno nije radio da bi kao takav bio dozivljen.
    Na sebi svojstven način, dosta tiho, bez vidnih gestikulacija, pamtilo se jasno šta je rekao. Bio je često sugestivan ali uvek na neki svoj način.
    Može se sa sigurnošću reći da je bio poseban.
    Bio je, nadasve, dobar čovek.
    Pocivaj u miru dobri nas Borko, a za ostanak u našim srcima, ne brini.
    Davno si se tu uselio i dok je nas, tu ces i biti.
    Tvoj B. Kljajic

    ReplyDelete