Sunday, May 29, 2022

Vladislav Bodnaruk-Toba:U Kabareu banjaluckog Pozorista(4)

 

"Svaka cast konobaru kad je mog'o povuci toliko!" rece neko.

"Sto ne bi mog'o povuci dvije pive, jeble te one!?" cudi se Imela.

"I sta je dalje bilo?" radoznao je Zamola.  "Cuj tebe glupa pitanja, sta, sta je dalje bilo? Nista ... narucimo mi novu turu!" a gleda nas ispod oka i brk mu se smije. Mala pauza pa onda gromoglasan smijeh!

"Raja, ovo je za Nobelovu nagradu ... naravno samo ako je istina!" rece odusevljeno Zamola.

"He, al' imas li ti Imale kakvih tu svjedoka?" uzbuni se Semara Vandal.

"Imam, kako nemam ... eto tebe, pa i ti si bio tamo sa malim Bricom."

"To ti i pricam Imela ... mali Brico i Ja smo popili po dvije tri ture tih klipaca od metar ili dva prije vas ... a Konobar rek'o da nema vise! "I sta je dalje bilo!?" pita Zamola.

"Sta, sta je bilo ... odemo onako zedni mali Brico i ja u prvi Granap da popijemo po koju ... k'o ljudi, mislim!!"  kaze mrtav ladan Semara.

"A, Imela, poznato je da je ta kafanica mala, jedva stanu gosti, skladiste nikakvo ... znaci ni jedna klipaca vise tu ne bi stala! Kratko receno ... lazes! Fuj!"

Neko baci praznu kutiju cigara Imeli pravo u glavu, neko ga opuca tacem po glavusi, neko viknu ... "m'rs lazove jedan, kitis se tudjim perjem!" 

Imela se zavalj'o od smijeha ... jedva dise! Samo rokce! Tako i ostali uvazeni gosti!

Zamola autoritativno konstatava da se Imela ima diskvalifikovati, naravno, zbog onog kicenja tudjim perjem a Semara ne ulazi u uzi izbor, posto nije iznjeo svoju originalnu pricu!

Svi se slozise sa tim.

Tomo Balonek se laganice nakaslja ... tek da se obrati paznja na njegovu pricu.

"Raja svi znate da sam obrazovan covjek ali iz ko zna kojih razloga radim k'o pumpas na Jugopetrolu."

"Lova, jarane lova! Znamo te Tomo u dusu. Nasa si Raja al' ni ti nemoj srati!" rece hor glasova. "Daj pricu!"

"Moja je ... vrlo kratka. Al' sto posto istinita! Ide ovako ... jedne subote predvece, na moju Pumpu dodje Dr. Franjo Jajcevic, aman skoro trijezan, samo se uscuo neznatno na rakiju, skoro k'o sav normalan svijet, a bas kren'o na pos'o u Bolnicu, sa svojim polovnim Ficom pa da mu nakapam malo benzina, za cenera i tako, al' rijec po rijec, smlati me on nekim politickim temama. Franjo prica, prosto veze a ja se sav unjeo u razgovor, posto sam politicki neinformisan, ne gledam te TV Dnevnike  jer sam uvijek u drugoj smjeni ... tankam li tankam a on prica li prica, informise me o aktuelnostima,  jebajiga ... sve dok odjednom ne preli' benzin! Prsnu i na Franju! Posprica ga od glave do pete!

"Okupa je tebe benzinom, Franjo! Auuu, 'oce li biti u Bolnici kakvih problema zbog toga? Jebote, narod navik'o na smrad rakije a ti sada tuknes kako ne treba!?"

Franjo rece, pa me i opusti: "Tomo dragiii, znas da sam ja Glavni na Odjelu, za Uho, Grlo, i za Nosove ... tamo jedva ko i da dise a kamo li sta njusi, ovaj mislim mirisi!" 

"Joj Raja, usr'o ja sve,  Franjo platio onog cenera i ode! Vidim ja ... Fico mu se nakrivio na jednu stranu! A vuce i prema naprijed! Nesto nikako ne valja! Kad nesto strasno zabibice! Odletim u kancelariju a ono tamo to bibice, plus  jedno crveno svjetlo trepce, indikacija da mi je rezervoar tenk potpuno prazan! A bibice samo onda kad ispucamo sigurnosne ratne rezerve! Jebote, greskom sam covjeku natank'o svih dvadeset i pet hiljada litara goriva, plus tri hiljade ratnih rezervi, u njegovog Ficu!"

"Auh, matereti ... a sta ce dalje bit'!"  brine se  Zamola.

"Pa kako se izvuce jadan iz tog belaja dragi Tomo?"

"Ma kao i uvijek, nista lakse ... natank'o vode u rezervoar, sve dok nije prestalo da bibice!"

Tomo dobi zestok aplauz! Neko mu viknu i pice!

"Seres i laze k'o pas, Tomo!" rece Dr. Simo Bajic, pa nastavi: "Kako si jadan mog'o iz pipe na brzaka nasuti dvadeseti pet hiljada litara goriva u tankove, plus one ratne rezerve! A, a, a? "

"Jebote, Simo, uzeo sam od cistacica one male dvije pocincane kante i punio svako do hiljadu litara! Eto kako!"

"I!? Kante se razvukle do dva metra, visine!?" podjebava Simo.

"Bezbeli, do dva metra, al' ja natankam u svaku do vrha, mozda malo i pretocim, te trk ... salijem u rezervoar, kad niko ne gleda!" rece Tomo, sav pun logike.

"A kako i ti mog'o ponijeti te kante kad nisi mog'o dohvatiti rucke!?" podjebava dalje Simo.

"Lako, nisam ni fato rucke ... poduhvatio kante odozdo!"

"E, Tomo, budalino a kako idu auti na vodu!?" neda se i dalje Simo.

"Idu lako, k'o i na benzin ... samo ispustaju bijeli dim iz auspuha ... pa vidjo si to Simo!?"

Simo rece da se predaje a da je Tomo prvi i najjaci banjalucki ekoloski borac ... a mozda i najjaci banjalucki lazov!

(Nastavak slijedi)

No comments:

Post a Comment