Wednesday, May 12, 2010

HOCEMO LI NA IZBORE !?


3. oktobra ove godine su izbori u BiH. Znam da dosta nas ne prati sta se desava, pa mnogi i ne znaju da su ponovo tamo neki izbori. Ja sam malko upuceniji, i kako citam, ovi izbori se smatraju veoma vaznim, jer od toga ko ce pobijediti zavisi sudbina i buducnost onih koji zive u tim prostorima a vjerovatno smo i mi koji ne zivimo vise zainteresovani da nam rodjaci i prijatelji zive u normalnim ljudskim uslovima, sto se sada ne moze bas reci.
E sada, ako zelimo bar malo pomoci, onda mozemo bar glasati i svojim glasom uticati na rezultati izbora.
Da li je bas tako?
I ja sam se uvijek pitao da li jedan, dva ili tri glasa mogu ista promijenii. I, tako pitajuci, obicno bio pasivni posmatrac. Medjutim, opredjeljujuci se da budes pasivan oduzimas jedan glas za opciju koju smatras boljom od ostalih, oduzimas im mogucnost da uz tvoju podrsku pokusaju promijeniti nesto. Oduzimas i sebi pravo da kasnije bilo sta kazes, o rezultatima glasanja, o vlasti, o kriminalu  itd...
Ove godine, ja sam odlucio da ucinim bar toliko, da budem aktivan i da glasam.
Vas koji mislite slicno kao ja  i koji zelite da glasate obavjestavacu o informacijama onda kada ih ja dobijem. Evo i slike Letka za izbore u BiH 2010 u kome mozete naci pocetne informacije.
Letak, PRP-1 Obrazac za prijave i objasnjenje kako glasati, kao i lista gdje glasati u inostranstvu ( moze se glasati i postom) su informacije koje se mogu naci na ovom linku:

Informacije o Opstim izborima u BiH 2010


Hocemo li na izbore!

3 comments:

  1. za koga da glasam kad ne znam nista o programu i tim ljudima?

    ReplyDelete
  2. bosanski, srpski, hrvatski ili

    bosanski, hrvatski, srpski

    Ja sam iz Bosne i Hercegovine! Zvanicno!
    Po ovome me i na listicu odvajaju od moje Republike!

    ReplyDelete
  3. Anonymousu br 1, i ja sam iz Kanade , pa govorim engleskim. I to me ne odvaja... ( ne zamjeri, salim se)
    Anonymousu br 2, prati blog! Posto sam i sam u dilemi, a i nije neki izbor, pokusacu u narednih nekoliko mjeseci bar sakupiti sto vise informacija i prostrijeti ih u konobi.
    Najvaznije za sada je prijaviti se do 19. Jula 2010. Obrazac je na stranici ciji link sam postavio.

    ReplyDelete