Sunday, May 23, 2010

MUSKARCI LAZU VISE OD ZENA!

Nedavno objavljena anketa Naucnog Muzeja Velike Britanije otkriva da prosjecan britanac muskog roda kaze tri lazi dnevno, sto ce reci 1.092 lazi godisnje. U isto vrijeme ljepsi britanski pol laze „samo“ dva puta dnevno ili 728 puta godisnje.
Samo 10% britanaca priznalo je da je bilo nevjerno svojim partnerima.
82% zena se osjeca krivom kad zaobidje istinu. Kod muskaraca je to nesto nize, samo 70%.

Najcesce lazi su, kod muskaraca:
„Ne , nisam toliko pio!“
„Sve je u redu, ja sam u redu!“
„ Nisam imao nikakvih znakova.“
„Na putu sam nazad.“
„Ti si omrsavila!“

Kod zena izbor je slican. Najcesce su:
„Sve je u redu. Ja sam u redu“
„Ne znam gdje je. Nisam ni dirnula“
„ Nije toliko skupo!“

I za kraj, nekoliko korisnih savjeta kako prepoznati lazljivca.
Ako se radi o dobrom i kvalitetnom lažljivcu onda nema načina da ga otkrijemo osim ako nećemo do unedogled provjeravati informacije koje nam nudi. Međutim velik dio lažljivaca su ‘amateri’ i odaje ih govor tijela pa evo na osnovu čega možete posumnjati da vam neko laže:
Pokretom očiju gore i ulijevo u mozgu se aktivira centar za maštu koji često može upućivati na smišljanje laži.
Visok i piskutav glas, ubrzan govor uz izbjegavanje ili neočekivana i nagla promjena teme znakovi su laganja. Oni koji lažu ne mogu zapamtiti što su sve ispričali; provjerite tako što će vam priču ponoviti za nekoliko dana.
Lažljivci se često brane bez jasnog razloga misleći da ih sugovornik napada ili optužuje za ono što su skrivili.
Iako naizgled smiren, onaj koji laže može gotovo neprimjetno tapkati nogom ispod stola ili se igrati olovkom.

Naravno svi oni koji ovo citaju uvijek su govorili istinu i samo istinu, i ko kaze suprotno sigurno laze.

1 comment:

  1. Mi, zene, znamo to odavno.
    Ono, sto vi muskarci nikad necete shvatiti je da mi bolje sutimo od vas.
    Pitanje: Kad ce vec jednom ona prica sto je mi neki ne procitasmo ?

    ReplyDelete