Monday, August 29, 2011

Sopen: Slika iz San Franciska

Penso, Zuco i ja u San Francisku, neke davne 2000. ( ili tako nekako) godine
Moj drug Penso (za one koji ne znaju, Djoko Kaludjerovic - od milja Sopen, pa od toga izvedeno, od jos veceg milja, Penso), inace Cajevcanin od glave do pete, kosarkas i preko toga, dobra ljudina iznad svega...
(al' ga ja nahvali!) ( Zasluzeno!)
Elem moj drug Penso, poslao mi sliku i kaze:
"Unuka mi je dosla (iz Beca, a Penso zivi  u Kaliforniji) i to sama i sinoc gleda albume i pita me za tebe jer Zucu je vec upoznala.Trazio sam dalje ali nigdje mene i tebe nasamo. Mozda i ima, jer ne znam ni koji je album uzela kad su svi isti kao torbe u avionu koje se vrte po sat vremena."

Odem kuci, potrazim slike iz San Franciska, i zaista, ni na jednoj slici Penso i ja. Ali zato pronadjem jednu od prije cetrdesetak godina, sa Elektrijade u , mislim Baskom Polju, ali nisam siguran.
Penso mozda se ti sjecas jer ti si rjedje od mene isao na Elektrijade.
Stoje: Bodroza, Cipo, Majk, Sopen, Kikan. Cuce: ja, Manda, pok. Rade, Cober, Mila

No comments:

Post a Comment