Sunday, October 23, 2011

Angel: Iznenadjenje u zracnoj luci

Zracna luka "Zagreb", 26.9.2011. oko 5 sati ujutro...
Cekajuci let iz Zagreba za Pariz i otvaranje saltera za cekiranje bio
sam prisutan dogadjaju, slucaju, koji me bas nije impresionirao,naprotiv.
Posebno sam bio razocaran jer se to dogodilo u
meni uvijek lijepom i dragom Zagrebu.
Naime, negdje prije 5 sati ujutro ko zna odakle u zgradi gdje su
putnici, nesmetano su usetala 4 psa lutalice i "spartali" izmedju
putnika oko 15-20 min.!
Bezupjesni su bili moji pokusaji ublazavanja tog dogadjaja nekim
strancima-putnicima (oni su to i kamerama snimili), jer sam to osjetio
kada su mi samo klimnuli glavnom...Sva sreca da su to bili miroljubivi
psi...
Pozdrav vasim porodicama, pozdrav vama. Angel

1 comment:

  1. Svakako je za osudu, ali mi je mnogo draže nego da ste vidjeli naoružane čuvare na vratima zračne luke.
    Zračna luka je mala, okružena poljima, selom i nije nemoguće da u okolici lutaju napušteni psi, pa čak i uđu u zračnu luku u satima kad ima vrlo malo putnika.
    Bilo bi poželjno promijeniti vrstu automatskih vrata.
    Teško bi ih se moglo vidjeti od 6h ujutro, možda je to i prvi takav slučaj. Interesantno je da im je putnica prišla dobronamjerno. Nije svima izgledalo baš toliko crno, iako se nije smjelo dogoditi.
    Pasa lutalica ima dosta, ali šintera više nema. Kako je organizirano zbrinjavanje napuštenih pasa, ne znam.
    Ja bih potražila zaštitare ili dežurnog službenika, vjerujem da ih ima, prije svega da provjerim sigurnost putnika u zračnoj luci i da izrazim svoje negodovanje.

    Ne treba se previše čuditi, mi ne zaostajemo za zapadom, imamo mi i prosjake, klošare, huligane, grafite, kriminalce svih vrsta, .. i ostalu uvoznu «robu».

    ReplyDelete