Saturday, November 05, 2011

I Zeljo S. se javio!


Hvala na pitanju,dobro sam,druze Stari...ne dam da mi bidne gore...iz inata!


"Uzivam" u "starosnoj" penziji...Kad se spustim u grad (a to je obicno utorkom,kad je "pijacni dan"!) prolelujam od coseta do coseta i samo fali nogu jos da dignem,pa da obiljezim teritoriju...al` - odustanem.Ko velim - nisam sljego vodjekarce,pa da se tako nekulturno obnasam.Carsija je to,eeeej !

Tu i tamo nabasam na poneko celjade,poznato iz nekijeh drugijeh vremena,pa svrnemo na vildzan kafe i bokun jada od razgovora,a sve u bezizlazu i nemoci i da se utjesimo...Pa,tako - od ponedjeljka do petka...ni ne znas kad si ostario za toliko.


Jedina mi utjeha i veselje ono dijete u "bilom svitu",a sve gledam kako i taj svit postaje sve tanji i - sve crnji.

Pitas me za neke slike i dogadjaje sa krstarenja...pa,jel` ima toga jos negdje,osim u mojoj ludoj glavi?!

Ali,ako...ce bidne...kad dojde vrime...valjda - 2012-te,ko bi ga znao.

Cekam da se planete poravnaju,pa onda ni ja necu morati shijati i gledati odakle mi bolje puse...vec samo pravo ! A,tamo cu stici zasigurno - jal` uskoro,jal` malo kasnije !

Ajde,lipi moj...sve najbolje tebi,tvojima i onima u parkicu,

od Zelje - iz podnozja (uh,sto volim taj izraz!) ogranaka Biljevine i Manjace !!!

No comments:

Post a Comment