Thursday, November 10, 2011

Japanski indijanci i kauboji

Jedan od forwarda koji sam dobio prije neki dan:

***************************
Ako ste mislili da smo samo mi na Balkanu ludi, prevarili ste se. Ima ih jos.
Dva japanska paintball tima su se igrali rata izmedju Hrvata i Srba. To je slicno kao sto smo se mi nekada igrali kauboja i indijanaca. Tako se sad i oni igraju nekih ''kauboja i indijanaca sa Balkana''...
Sa toliko detalja uci u jednu igru mogu samo Japanci. Pogledajte samo Cica Drazu!
Da nije tragicno, sve bi ovo bilo smijesno.
Isto kao i sa indijancima i kaubojima...



1 comment:

  1. Ma nikako mi ovi nisu kao indijanci I kauboji. Pogotovo ovi sa kokardama ili onim ‘u’ na glavi izazivaju jedino mucninu. . Nikada mi nece dobiti onu dozu romanticnosti kada smo se opredjeljivali za pravdu i navijali za Indijance. Ne ide, iako se trudim biti Japanka bar na sekundu…

    ReplyDelete