Saturday, December 29, 2012

Istorija/Historija/ Povijest...

Sta je istorija?
Koja je od historija koje smo nekada ucili istinita?
Koja od ovih koje ucimo zadnjih desetljeca je istinita?
Koliko povijesti je pisano? Koliko ce ih tek biti napisano?
Mogao bih ja jos dugo postavljati ovakva pitanja.
Ali necu. Radije cu vam ponuditi jos jednu od novih istina koja kruze internetom.
Ja sam je procitao, primio k znanju, malo razmislio i ispustio :"Hm?!"
Do vas je da vjerujete ili ne; da kopate dalje, istrazujete ili ne...
Meni se nesto ne da. Previse mi je tih novih istorija za moj uzrast...

*************************

Партија шаха:Лењин и Хитлер – Беч 1909.


Аутор ове графике, која је 2009. Године продата на аукцији у Лондону, је Хитлерова професорка цртања, јеврејка Ема Ловенстрам која је посматрала игру.
***

Слика, која на полеђини има потписе двојице диктатора, настала је 1909. Године у Бечу где је млади Хитлер учио сликарство, а Лењин био у изгнанству – док су чекали инструкције за преузимање својих улога. Обојица су имали истог газду – Језуитског генерала.

Лењин је умро од сифилиса, а Хитлер од старости у Аргентини, у месту Мендоза, 1962 године, у вили Ресиденциа Иналцо, имању на језеру Нахуел Хуапи у аргентинској Патагонији, као сувласник једне фабрике чоколаде. Био је унук барона Соломон Мејер Ротшилда из Беча. Зато су га Ротшилди финансирали преко Енглеске Банке и преко Рокфелера од доласка на власт па до краја рата. Оставио је више потомака од којих неки данас завршавају посао око Европске уније.

(извор: http://www.ivantic.net/istorija.htm)

No comments:

Post a Comment