Saturday, December 08, 2012

Wellness


Mnoge se rijeci uvlace u nas jezik; godinama..stoljecima...
Jedna od onih koja se u zadnjem desetljecu ( ili malko duze) udomacila u skoro svim jezicima Balkana, pa i svijeta je engleska (opet) - wellness.
Wellness je filozofija zivota. Filozofija obicnog covjeka - svakodnevna. ( Ovo je moja definicija)
U najkracem govori o balansu covjekovog tijela, pameti i duha.
To je proces koji covjek prihvati (ili ne prihvati), zivi s njim ( ili bez njega).
Sustina je u promjeni fokusa kada se razmislja o covjekovom zdravlju, sa bolesti na zdravlje.
Sa cekanja da bolest dodje i njenog lijecenja nakon sto se ona uoci, na preventivnu promjenu zivljenja ka zdravom zivotu.
Nije sustina samo u produzenju zivota, vec u produzenju kvalitetnog zivota - zdravlja.
Svi cemo mi dobaciti do nekih godina. Ali kako?
Uz svakodnevne bolove, brige, depresiju, ljekove... ili pokretni, pozitivni, cili; radujuci se svakom novom danu , koristeci ga na najbolji nacin. Ne razmisljajuci previse o sutra, prekosutra. Ne dozvoljavajuci da nas tuga, problemi, godine, klima ucine negativnim...

Da ne pretjeram, jer ja samo pokusavam, borim se da wellness udje u moj zivot; nekada uspjesnije - nekada ne... Ali pokusavam.
Moja je filozofija da je smijeh bolji lijek od bilo koje pilule i to ne samo psihicki...
Uostalom, pogledajte sta su sve ljudi u stanju uraditi za svoje bolje zivljenje.
Da li je sustina u vjezbi ili osmjehu, ocijenite sami.

http://www.youtube.com/watch_popup?v=yEH4Yum4nN4

No comments:

Post a Comment