Wednesday, February 06, 2013

Na danasnji dan rodjeni su....

Na danasnji dan 1950. godine u Los Angeles-u je rodjena Natalie Cole, americka pjevacica, kcerka dzez legende Net King Cole. 

Miss You Like Crazy

LOVE

Na danasnji dan, ali ne i te iste godine rodjeni su i poznati:

Mustafa II, sultan Osmanlijskog carstva, 1664.g.
Ana, kraljica Velike Britanije, 1665.g.
Ronald W. Reagan, američki glumac, političar i državnik, 1911.g.
Eva Braun, životna saputnica Adolfa Hitlera, 1912.g.
Zsa Zsa Gabor, mađarska glumica, 1917.g.
Joco Bojovic, banjalucki pjesnik, 1934.g.
Bob Marley, jamaikanski muzičar, 1945.g.
Axl Rose, američki rock-muzičar, 1962.g.




Na danasnji dan rodjeni su i mnogi drugi - manje poznati i nepoznati.
Za sve njih danasnji dan je znacajniji od drugih dana u godini.

Kako li je Natalie Cole proslavila svoj rodjendan?
Da li mu se radovala kao Jovanka Babic Jelovac svome prije nekoliko dana?
Da li je samo opteretio zbog podsjecanja na breme koje se povecava?

7 comments:

  1. Nema dileme, Natalie Cole će večeras u krugu prijatelja većinom muzičara obilježiti svoj rođendan. Prijatelji će biti iznenađeni da već ima 39. Koristim se ovom prilikom da dragoj Natalie poželim još puno lijepih dana i godina. Istu čestitku upućujem i njenom vršnjaku, slučajno rođenom istog ovog dana, inače autoru bloga Parkić.
    Srdačno,
    Mario

    ReplyDelete
  2. Sretan ti rodjendan momcino!

    ReplyDelete
  3. A ja, naivan, ko francuska sobarica, mislio da je aluzija dovoljno daleka da ne bude provaljena. Sad bar znam da Natalie, Joco i ja slavimo rodjendan istog dana. Vecina ovih drugih sa liste vise ga ne slave. Dodijalo im! Nama jos nije, a i nece zadugo.
    Bar se mi tako nadamo.

    ReplyDelete
  4. A ja ti taman htjedoh reci da se nisi "uopste provalio"
    SRETAN TI RODJENI DAN :))))
    tvoja Ljilja

    ReplyDelete
  5. Sretno Canak. Ti si zaboravio da ovde jos vazi OZNA sve dozna.
    Pozdrav Saima

    ReplyDelete
  6. Dragi Predraže, zaista si zaslužio sve njaljepše želje. Posebno kad si od mene stariji "cijela" 2 dana. Pozdrav iz deželice
    Mirjana

    ReplyDelete
  7. Svima vama koji ste se javili ovako ili telefonom iskreno zahvaljujem. Koliko god da ih se nakupilo, koliko god da podsjecaju na breme koje je sve teze, lijepo je kad ti cestitaju rodjendan. I tebi Mirjana, draga moja mladja vrsnjakinjo, sretan rodjendan.
    Danas je u Torontu snijezan dan. Sipa "kao iz rukava", sa svih strana. Vec napadalo dvadesetak centimetara. Podsjeca me na moje rodjendane u djetinjstvu. Ne idem na posao. Ostacu kod kuce, upaliti kamin, kao macak svjediti pored vatre i buljiti u plamen.
    Biljana i ja smo popodne trebali ici u Oriliju, kockarnicu 150 km sjeverno od Toronta, na koncert Erika Burdona i Animalsa. Zbog snijezne mecave - ostajemo kod kuce uz vatru i "Kucu izlazeceg sunca" koju mi je Sule snimio. Valjda ce neki drugi put biti prilike i za Erika i Animalse i za nas.

    ReplyDelete