Wednesday, May 08, 2013

Ne prekidaj gumicu


Primio forward uz komentar:
Pročitaj do kraja, smijat ćeš se zamišljajući kako se ovo događalo.
Dopada mi se pomisao da ona postoji!!
Nisam prekinula gumicu...
***************

U travnju, Maya Angelou je bila gost kod Opre na svoj 70-ti rođendan. Opra je pitala šta misli o svom starenju. A ona, na TV-u kaže da je starenje "uzbudljivo"...

Zahvaljujući promjenama na tijelu, mnogo je uzbuđenja svaki dan...kao na primjer promjene na njenim grudima. Izgleda da se takmiče koja će prije dostići struk.

Publika se smijala do suza. Ona je tako jednostavna i iskrena žena u čijim riječima ima mnogo mudrosti!

Maya Angelou je rekla:

Naučila sam da nije važno šta se dogodilo ili koliko loše izgleda danas, život ide dalje i sutra će biti bolje.

Naučila sam da o osobi govori mnogo nacina na koji podnosi ove tri stvari: kišni dan, gubitak prtljage i pregorjele svjetiljke na božićnoj jelki.

Naučila sam da će ti, bez obzira na tvoj odnos sa roditeljima, oni nedostajati kad odu iz tvog života.

Naučila sam da živjeti nije isto što i imati život.

Naučila sam da ti život ponekad pruži drugu priliku.

Naučila sam da kroz život ne treba ići sa boksačkim rukavicama na obje ruke, moraš biti sposobna da neke stvari baciš iza sebe...

Naučila sam da kad god sam nešto odlučila otvorenog srca nisam pogriješila.

Naučila sam da imam još mnogo toga za učiti.

Naučila sam da će ljudi zaboraviti šta si rekla, zaboravit će šta si napravila, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali u tvom društvu.

************************

Molim te da ovo proslijediš do pet fenomenalnih žena danas...
Ako to napraviš, dogodit će se nešto lijepo; steći ćeš samopouzdanje kod druge žene....

Ako ne napraviš... gumica će se prekinuti i gaćice će ti pasti do gležnjeva!

Vjeruj mi. Nisam htjela riskirati sa pucanjem gumice...
Poslala sam mnogim izuzetnim ženama do kojih mi je stalo.

I ne samo zenama...

No comments:

Post a Comment