Tuesday, March 04, 2014

Cetiri godine Parkica !

Cetiri godine ili 48 mjeseci ili 208 nedjelje ili 1456 dana od otpocinjanja ovog bloga.
Ne znam vise da li se pise otpocinjanja ili odpocinjanja. To se , koliko se sjecam, odredjuje  po pravilu “jednacenja po zvucnosti”. Kako god sada da probam , zvuci mi jednako- ni dobro ni lose. I jedna i druga varijanta zvuci vise cudno nego ispravno, jer moj slusni aparat  se tijekom vremena promijenio i ne osjeti vise “zvucne valere”. Ako nekome od vas zvucni aparat jos funkcionise dobro, pomozite mi i rijesite me ove strasne dileme.
Elem, da se vratim na temu: Prije tacno cetiri duge godine po prvi put se oglasio ( izbjegao sam onu rijec koja me muci) ovaj blog. Mnogo toga veseloga ali i tuznog smo dozivjeli u tom periodu. Mnogo toga zabiljezili  - mnogo toga nismo zabiljezili, jer ne mozemo mi sve. A nismo zato ni otpoceli ovo nase cyber druzenje. Svi vi koji ste slali svoje priloge nasli ste ih objavljenima ili ste bili obavijesteni o razlogu zasto nesto nece biti objavljeno. Ovo drugo desilo u samo par slucajeva – zanemarljivo i za pomenuti.

Prosle godine nas je nas Bruja na zalost iznenada i vjecno napustio.  Moram priznati i ovog puta da mi Bruja veoma nedostaje. Covjek sa kojim nikada u zivotu  zivu rijec nisam razmijenio i koga sam upoznao na ovoj i nekim drugim internet stanicama, postao mi je pouzdani oslonac. Moje su misli i dalje cesto s njim. Kad pisem, pisem i za njega, jer osjecam kao da on i dalje cita blog i komentarise ga na svoj prepoznatljiv nacin.

Neki koji su sa Parkicem od prvog dana su i dalje s nama, neki se malo povukli, neki su se potpuno povukli jer, kao i u zivotu, ljudi se ponekada u nekim zivotnim situacijama ne sloze – pa se  razidju.
Svima nam se to dogadjalo i povremeno i dalje dogadja.
Sta mozemo – zivot je takav. Pise i guta romane.
Cesto kazem da blog nije sprint. On je maraton i ne treba ocekivati da se svakog dana , svake nedjelje desi vatromet.
Bitno je da u njemu ima sta procitati, vidjeti, da je i dalje posjecen, da su banjalucani, oni u Banjaluci i oni rasuti po svijetu,  nasli u njemu razlog da ga otvore svaki dan ili svake nedjelje i uzivaju u temi koja ih interesuje.
Od vas koji se povremeno ili redovno javljate moram istaci moga druga Maria. On mi je od prvog dana ostao nekako najvjerniji. Bez njegovih  priloga , prijedloga i fotografija ovaj blog bi se tesko mogao nazovati banjaluckim i raznovrsnim.
Sule nam se ustalio svojim lijepim nostalgicnim muzickim pricama, ne samo banjaluckim ali i banjaluckim.
Angel je tu sa vijestima o sportistima, obilascima sportisa, svom unuku Jacku...
Broj dnevnih citanja bloga varira od 300 – 500. Mjesecno oko 11.000 ulazaka.
Zbog vas koji i dalje citate i dalje guram, iako mi je ponekad tesko - pretesko.
U pozadini bloga je stvarni zivot koji je ponekad pretezak da bi covjek mislio i radio i na blogu. Ali uspijevam nekako, jer postavio sam sebi zadatak da guram do penzije, a onda cu imati mnogo vise vremena i raditi ga sa novim entuzijazmom. To je moj plan, jedan od snova koji sanjam za penziju. Naravno, treba prvo dobaciti do penzije, ali ni to vise ne izgleda predaleko....
Ko dozivi - uvjerice se.  
Blog je i obaveza i zadovoljstvo. Osjecam da sam blogom uhvacen u zamku koju sam sam sebi postavio i da, zbog vas koji svakodnevno ili povremeno ulazite i citate ga , imam obavezu da nastavim.
Bilo bi mi lakse, i bio bih neizmjerno zahvalan,  kada bi se poneko od vas koji samo citate, ponekada javio necim svojim, dozivljajem, razmisljanjem, pricom, slikom...
Zato shvatite ovo i kao poziv da se aktivirate i pomognete da blog koji citate opstane i da bude zanimljiviji za sviju nas.
Do tada, do vaseg aktiviranja, sto bi rekao moj bivsi prijatelj Cvijetic:"Idemo dalje..."

5 comments:

  1. Dragi urednice,
    Ne pisem cesto na tvom blogu ali ga citam svakodnevno.Ali familija mi je ipak mislim dovoljno zastupljena.

    Svaki dan otvorim prvo "Uzbluz", predjem na kajakovu "citaonicu", skoknem kratko do Coa i onda zavrsim u "Parkicu".
    Upravo mi se rjesava puno toga u zivotu pa mi nije do knjizevnog stvaralastva.Zato nisam prisutan sa svojim prilozima ali vrijedno "spijuniram". Divim se tvojoj predanosti blogu na nase opste zadovoljstvo, cestitam i zahvaljujem!
    Sto se jezickih problema tice , prisjetih se kratke crtice iz prvih par godina naseg zivota u Njemackoj. Moj sin je pricao kako je vidio "konjove" pa ga je Fahrina kci brzo ispravila: "Ne kaze se "konjovi" nego "konjevi".
    ( Meni se cini da je ispravno "konji"? )

    Mnogo pozdrava svima,

    Sejo Bahtijarevic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragi Sejo,
      u potpunosti se slazen sa tobom, jer u tvojim rijecima vidim sebe.
      Samo da ti kazem da mi zivimo u Sloveniji, i kod kuce govorimo iskljucivo nas jezik, a dijeca nam imaju iste probleme kao i vasa. Znaci nije bitno gdje zivis greske se javljaju kad si daleko od svog kraja. Jos davno je moja svekrva, koja je studirala knjizevnost, slucajno zvala telefonom i nasla nase sinove same kod kuce. Nakon duzeg razgovora sa njima meni rece "gotovo je"! Pitam sta, a ona mi odgovori "sa nasim knjizevnim jezikom" i "zapamti oni misle na slovenskom i prevode na nas jezik". Vjeruj mi, kad god momci pogrijese, tog se sijetim.
      Puno pozdrava iz dezele od (Tomine mladje sestre)
      Mirjane Đarmati Stančić

      Delete
  2. E moj urednice,

    cestitke od najvjernijeg zabusanta.

    vjeko

    ReplyDelete
  3. Cestitke
    moram ti reci hvala za ovu konobu,nisam cest gost svratim ponekad na jednu sa nogu (provirim sa vrata).Citam Sejin komentar otprilike isti djir po virtualnim kafanama .Ne napisah nijedan post do sada lijenost a I kompleksi iz djetinjstva (2 kod Shirbgovke) nadam se da cu se popraviti.
    Mnogo pozdrava uz ovaj jubilej Prezo

    ReplyDelete
  4. Hvala vam "drugovi moji rasuti po svijetu"' I moj redoslijed citanja je slican, osim sto u camac veoma rijetko ulazim. Osim citulja, skoro da nema sta citati. I kod Caje cu urijediti ako me nastavi isijecati iz slika. Spremam se da mu posaljem jednu na kojoj sam sam. Da vidim sta ce tada isjeci.

    ReplyDelete