Tuesday, October 06, 2015

Rajko PUŠIĆ: Plavuse iz Parkica




Zaglavile se plavusa i crnka u liftu..

Plavusa: UPOMOC, UPOMOC.....!
Crnka: Bolje da vicemo zajedno.
Plavusa: ZAJEDNO, ZAJEDNO...!





Pita plavuša lika u baru:
• A, čime se ti baviš?
• Ja sam ti kontrolor leta! ­ odgovara lik.
• Baš te briga, sad je zima, ne moraš ništa da radiš.



Kaže policajac plavuši:
- Dajte mi molim vas svoje ime.
Plavuša:
- A kako ću se onda ja zvati ?





Pita plavuša plavušu:
- Kako ti je bilo u bioskopu?
- Bilo je grozno! Morala sam tri puta da se premeštam!
- što, jel su te pipkali?
- Da, ali tek na četvrtom mestu!



Zasto plavusa drzi kompjuter na podu? 
- da joj ne padne sistem


Debela plavusa dosla kod doktora

- Doktore ,recite mi koja je visina normalna za moju tezinu ? 
Doktor pogleda u nekakve tabele
- Oko 4 metra !
- Doktore i ja tvrdim da sam niska , a svi zapeli debela pa debela !


Pričaju dvije plavuše. Kaže prva:
-Doktor mi je rekao da idućih par tjedana živim samo na jabukama.
Kaže druga:
-A što ako padneš?
Plavuša u apoteci:
- Imate li test za trudnoću?
- Imamo.
- A jesu li pitanja teška?




Čekaju dvije plavuše na autobusnoj stanici.
Dođe bus, i jedna plavuša prođe vozaču:
- 'Oprostite, mogu li ovim busom do Pule?'
- 'Nažalost, ne možete.' odgovori vozač
A druga plavuša na to:
- 'A mogul' ja?'
Dva plavuše piju u kavu...
- "Zašto žmiriš dok piješ?"
- "Doktor mi je rekao da kavu ne smijem ni pogledati!"



Igraju dve plavuše fudbal.
jedna kaže:Sad ću ti dati koš!
kaže druga:Glupačo nije ti ovo odbojka!!



Zašto plavuša otvara mlijeko u dućanu?
- Jer na tetrapaku piše OTVORI OVDJE.





No comments:

Post a Comment