Wednesday, September 23, 2020

Angel Trajkovski: Pozdrav iz Boise-a

 

Dragi nasi,

vec sam Vam rekao da me cesto mnogi od Vas pitaju za nekoga od nase raje,za njegovu porodicu... Predlozio bih da bi  mozda bilo dobro da se bar povremeno javimo sa nekim interesantnim momentima,slikama, iz Vase porodice,Vaseg okuzenja...Znam da se pojedini cujemo putem VIBER-a,Skype-a,ipak,mislim da bi bilo lijepo da aktiviramo i ovaj nacin komuniciranja.
Eto,napisacu nesto o svom druzenju sa mojim unukom Jack-om prethodnih 4-5 dana.
Naime,moja Barbara i njen suprug Dan(Daniel) su otisli da proslave svoju Godisnjicu braka u poznato planinsko mjesto Sun Valley,gdje su imali vjencanje prije 13 god.Normalno,deda vodi brigu o svom unuku Jack-u(12 g.),ali prije bi se moglo reci da on vodi brigu o meni...Hrana je apsolutno njegova briga,postavi sto,poslije sve pocisti,pospremi u masinu za pranje sudja.Kaze:"Deda ti samo sjedi"... Da,moram ga posebno pohvaliti kakve je divne sokove napravio:od jabuke,paradajza i povrca...Na brzinu zavrsi domace zadatke i vec stoji pred vratima,zovne svoje drugare(komsije) i onda juris romobilima,najvise vole da voze po stepenicama...Od sportova najvise voli brdski biciklizam(sport njegovog oca),mene je prosto strah da ga gledam kada jurne niz brdo kamenjarem biciklom za odrasle.Igra i igrao je i trenirao druge sportove,uglavnom popularne na americkom tlu i u svim sportovima se lako snalazio...Zao mi je sto je prekinuo da igra kosarku,gdje mu mogu pomoci i imaju svoj asfaltirani prostor sa kosem.Jack je izvanredno gradjen za sport,posebno kosarku,najvisi u razredu i sigurno ce imati solidnu visinu...Snazan je,spretan,brz,odlicnog refleksa...Ponekad poigramo basket,izvanredno se snalazi,ne izbjegava kontakt,odlicnog odraza,malo spusti kos da bi "zakucao" sa dvije ruke.Rano je poceo sa tenisom imao je 4-5 god.,sa 6 god. je pobjedjivao djecu od 9-10 god...ali sada se posvetio biciklu,ribolovu,golfu...
Ovih dana je isao sa svojim drugom biciklima na specijano uredjene staze brdskog biciklizma,gdje su vozili preko 2,5 sata...U povratku mi pokazao manje ogrebotine na laktovima od pada,ali samo se nasmijao i kaze:"Ma, to nije nista!"
Ovim danima Jack se ponudio da mi pomogne oko uredjenja dvorista moje kuce,pokupio lisce,pokosio oba travnjaka,a komsinica gledajuci ga kako je vrijedan zovnula ga nabere sebi slatke jabuke...Bio je sav sretan, kada je pogledao koliko je toga nabrao...I kaze:"Deda,kada god trebas neku pomoc imas moj telefon zovni-dolazim!"
Eto,toliko o mom Jacku i danima provedenim s njim...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama.
                                                 Vas Angel







No comments:

Post a Comment