Wednesday, November 04, 2020

Angel Trajkovski: Poslednji ispracaj Zelimira Lesjaka-Lesa

 Dragi nasi,

ranije sam Vam javio da je 19.oktobra preminuo nakon teske bolesti nas dragi saigrac,prijatelj Zelimir Lesjak-Les (1952.-2020.)...U medjuvremenu sam imao kontakt sa Lesovom suprugom Samijom (zive u BGD-u) i izrazio joj saucesce u ime kosarkaskih veterana "Borca"...Samija je bila veoma ljubazna i nas razgovor je bio pun emocija i sjecanja na naseg Lesa...Zamolio sam je da nam kaze o vremenu i mjestu polaganja urne (Les je kremiran) sa zeljom da na neki nacin ucestvujemo u tome. Polaganje urne ce biti danas, 5.novembra u 10:00 sati na Zemunskom groblju. Kontaktirao sam sa nasim Kljajom sa zeljom da bi polozio vijenac (KK"Borac") i da to vidi sa Samijom...Kljaja, kao uvijek ekspeditivan, razovarao je sa Samijom i saznao da se na tom dijelu groblja ne moze poloziti vijenac...Ujedno, zelja je porodice je bila da,prije svega zbog korone, budu na polaganju urne samo Samija, kcerka Jasna i sin Zlatan...
J
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama !
                                                     Vas Angel

PS.Evo i dvije fotke sa Lesom: crno-bijela je u Rijeci 1967., a druga u boji je Svajcarska 1968.




Juce sam razgovarao sa Samijom i kaze mi da je veoma prijatno iznenadjena tekstom o Lesu u Cankovom "Parkic"-u (prethodno sam joj dao link "Parkica")...I poslala mi je putem VIBER-a poslednje slike njihove porodice sa Lesom i zamolila me da Vas sve pozdravim rijecima:..."pozdrav biserima rasutim po cijelom svijetu"...

        14.7.2019. Samija i Les, sin Zlatan, kcerka Jasna, unuka Emilija i unuk Mateja

                       Les sa unucima 16.5.2020. na njegov 68. rodjendan

                             29.8.2020. dva dana pred odlazak u bolnicu



No comments:

Post a Comment