Monday, November 30, 2020

Cetvrto ZOOM druzenje kosarkasa Borca - 29. novembar 2020

 

Mi se nismo umorili! Godine i udaljenost nam ne mogu nista! 
Ovog puta bilo nas je 17. Rekordan broj do sada!
Jedino sto Tausana, koji zivi u  Crnoj Gori, i Sojtu, zivi u Svedskoj, ali trenutno u Banjaluci,  nismo mogli cuti. Do slijedeceg sastanka cemo rijesiti probleme sa mikrofonima koje su njih dvojica ovog puta imali. Uz njih dvojicu, po prvi put, na jednom od ZOOM sastanaka, nam se pridruzio i Fuad Idrizovic, koji zivi u USA.  

Hajde da predstavim ucesnike, od gornjeg lijevog ugla: kapiten Angel Trajkovski (Boise, USA), Predrag Canak (Toronto, Kanada), Zeljo Sejdinovic (Svetska), Fuad Idrizovic (USA), Vladimir Tausan (Crna Gora),  Sait Mustajbasic ( Alberta, Kanada), Tihomir Divjak - Kikan (Beograd), Blaz Kotarac - Koki (Beograd), Lazo Roljic (Banjaluka), Djoko Kaludjerovic - Sopen (Kalifornija, USA), Zlatko Galijas (Prag, Ceska), Drago Kopanja  (Pula, Hrvatska), Vlado Bojer (Kalifornija, USA), Bato i Mirjana Jelic (Beograd), Brane Majkic (Toronto, Kanada) i Husein Sojtaric - Sojta (Svedska). 

Ponovo, kao i prilikom ranijih ZOOM susreta, vrijeme je prebrzo proslo! Iskoristili smo tri  besplatna vremena od po 40 minuta! I kao da nam to nije bilo dosta. Moram priznati da smo mi bivsi kosarkasi prilicno pricljivi ili kako se to nekada uljepsavalo i govorilo - epski orni!  
O cemu smo pricali?! Ja sam vec zaboravio! Ali pamtim da smo se smijali i zabavljali na nacin kako smo to radili prije pedeset i vise godina! Sve nas zivot je uozbiljio, ali kad se nadjemo zajedno mi smo ponovo oni neobuzdani djecaci koji ne prestaju da zadirkuju jedni druge. I nema ljutnje, kao sto je nije bilo ni ranije! 

Vec sada smo dogovorili da se ponovo vidimo negdje u martu slijedece godine. 

1 comment:

  1. To mi kazemo pojava lirska,opsirnost epska.Sve vas volimo

    ReplyDelete