Sunday, December 06, 2020

Sead Bahtijarević: Banjalučki teniseti u svijetu (1)

Zbog rata mnogi od nas su se u inostranstvu posvetili pozivu teniskog trenera, mogu reci sa velikim uspjehom a najbolji izdanak naseg rada u Banja Luci , Ivan Ljubicic , bio je treci na svjetskoj Rang - listi i sada je trener najuspjesnijeg igraca svih vremena – Rodjera Federera.                                                          Djeca nasih banjaluckih trenera igraju izvanredno a posebno sin Amira Mujakica koji , iako junior , trenira vec sa Njemackim reprezentativcima ( Kohlschreiber i drugi ) . 

 Moj sin , uz minimalni trening zbog cjelodnevnog posla, igra za „ Eintracht „, Frankfurt u Regionalnoj ligi , drugoj njemackoj ligi , u konkurenciji preko 30 godina . 

 Kcerke Denisa Galijasa , Igora Balica i Zorana -Zoke Obrovskog i mog brata Fahre , igraju odlicno i same rade kao treneri a posjeduju i solidno obrazovanje. 

Kcer Darka Vicica je jedna od najboljih u Danskoj – proputovali su svijet po turnirima. Anela Dujsic bila je medju boljim juniorkama u Kanadi. 

 Denis Galijas je trener , zajedno sa kcerkom Dinom , u velikom klubu u Bonnu . 

 Ja sam krenuo od nule u Eschwegeu , gradicu velicine Prijedora i stvorio jednu od najjacih ekipa u Hessenu ali smo, zbog nedostatka para , morali odustati od ulaska u najvisu ligu , Hessenligu. U ekipi su igrali i mnogi nasi igraci a jedno vrijeme je nas clan bio i Mirza Basic. 

U mojoj ekipi je cak igrao i prvak Rusije , Konstantin Kravchuk , koji i sada igra za Rusiju , uglavnom u parovima. Trebao sam ici s njim i na Australien Open a jedno vrijeme sam pravio za njegovog menadjera iz Moskve plan njegovih turnira u Evropi. Posredovao sam i kod njegovog prelaska u Bundes Ligu , u Erfurt gdje je igrao u ekipi sa Bogdanom Ulirahom , Junezom El Ajnounijem i mnogim drugim poznatim svjetskim igracima Nazalost , ja licno financijski nisam nista profitirao. 

 U Denisovom klubu redovno nastupaju i nasi perspektivniji igraci iz svih dijelova Juge. 

 Bojan Vujic je bio vise puta Prvak Hessena ( sada ambasador BiH u Americi ) , Merid Zahirovic bio Prvak Njemacke u konkurenciji preko 30 godina. 

 Ivan Ljubicic je kao junior nastupao za klub Zoke Obroskog . Zoka redovno osvaja prva mjesta u Bayernu u nizim starosnim kategorijama . Njegov ucenik Kevin Krawietz zari i pali svijetom u konkurenciji parova , zajedno sa partnerom Andreasom Miesom . Ovaj par je zaredom osvojio 2 posljednja Roland Garossa a postali su standardni clanovi Njemacke reprezentacije . 

 Moj ucenik Marek Flinner je dogurao do Bundes Lige i bio prijavljen za prvu ekipu Gerry Webera , Halle- Westfalen . 

 Ja sam posljednjih 10-tak godina glavni trener velikog kluba „ Blau-Weiss“ , Bad Hersfeld , gdje mi pomaze moj brat Fahro. Bez njegove pomoci ne bih mogao vise obavljati ovaj teski posao. 

 Djeca H. Arnautovica – Talijana su uspjesni treneri u Americi a i on sam je u Njemackoj bio jako uspjesan. 

Slika nastala  1964. u "Drapsinu"., kada smo drzali prvu tenisku skolu. fahro i ja sa djecom naseg strica Ese, Melihom i Ninom

Ista ekipa u Porecu 54 godine kasnije

Kako vidim, i kapiten Trajkovski Angel- Gele se pojavljuje na slikama sa trenerskom korpom sa loptama a susreti bivsih banjaluckih kosarkasa zavrsavaju cesto na teniskim terenima. 

 Raspisao sam se iako nisam zelio da budem opsiran . Mogao bih ovako satima i opet ne bih obuhvatio sve sto bih mogao i zelio . 

Znam da sam mnoge zaboravio- ne namjerno. Neka se i oni jave i ispricaju svoju pricu . Poceli smo Fahro i ja prije 62 godine. Mnogo toga se zaboravilo ili se slika sama promijenila a da toga nismo svjesni . Sta je kada bilo – tesko je reci. 

Nekad fulamo i po petnaest godina. Fotografije mnogo pomazu. 

Zato cu se ponekad javit sa nekom kratkom crticom ili fotografijom.

Mnogo pozdrava svim posjetiocima Parkica!

1 comment:

  1. Dragi kolega, vidim da te ne napušta entuzijazam. Čitajući tvoj tekst osjećam se nekako mladji, odnosno manje stariji!
    Pozdrav,
    Mario M.

    ReplyDelete