Thursday, June 18, 2015

Aldo frizer


Vec godinama frizer mi je Italijan Aldo. Vec godinama pokusavam ga nagovoriti da malo promijeni sablon frizure koji pravi. Svaki put , nakon sto mu objasnim kakvu promjenu zelim, Aldo klimne glavom u obavezan:"OK!"
I zaista nakon desetak minuta Aldo napravi otprilike frizuru koju sam trazio. Nije to nesto mnogo razlicito od njegovog sablona, ali eto ja bih da malo promijenim onu istu facu koju mi je vec postalo dosadno gledati u ogledalu ...
A onda, nakon tih prvih desetak minuta, dolazi faza precisnog dotjerivanja - otprilike desetak minuta. I u toj fazi dorade moj Aldo svaki put vrati frizuru na onaj svoj sablon.
Vidjeci da nista ne vrijedi - prestao sam nadati se i traziti promjenu frizure.
Nedavno, opametim se i odnesem Aldi na jednoj stranici bezbroj slicica sa frizurom koju bih zelio, isprintanih sa Interneta, i kazem Aldi:
" Odaberi jednu od ovih slicica i napravi da bar licim na nju."
Aldo letimicno pogleda papir i kao iz topa:
" Znas sta, ja jesam frizer, ali nisam madjionicar!"
Naravno, Aldo je vec imao slicna iskustva i spreman odgovor koji je uljepsao dan prisutnima u njegovom salonu.

No comments:

Post a Comment