Monday, June 15, 2015

Malo doktorskih

Kaže jedan lekar drugom:
- Ovaj pacijent hitno treba da bude operisan!
- Zašto? Šta ima?

- Novce.

******************
Pacijent leži na krevetu, oko njega njegov lekar, advokat, supruga i deca.
Svi čekaju njegov samrtni izdisaj, kad odjednom, pacijent se digne,  pogleda oko sebe i kaže:
"Ubice, lopovi, nezahvalnici, nitkovi".
Vrati se iz sedećeg u ležeći položaj, a onda lekar, sav zbunjen, reče:
"Ja mislim da mu se stanje popravlja".
"Na osnovu čega to zaključujete, doktore?" - pita supruga."Zato što nas je sve prepoznao".

***************
Lekar kaže pacijentu glasom prilično ekspresivnim:
- Sledećih nekoliko meseci ne smete pušiti, piti, izbegavajte žene, nema poseta skupim restoranima i nikakvih putovanja ili godišnjih odmora.
- Dok se ne oporavim, doktore?
- Ne. Nego dok ne otplatite ono što mi dugujete!

**********
Lekari su upravo izvodili operaciju jednog pacijenta, kad je iznenada uleteo drugi lekar u salu, vičući na sav glas:
- Prestanite odmah sa svim! Zaustavite transplantaciju.
 Iskrslo je neprihvatanje!
- Neprihvatanje? - Možda bubrega, doktore? - pita jedan od lekara.
- NE! Čeka! Ček nema pokriće!

**************
Čovek iščekuje rezultate hirurškog zahvata na supruzi.
Nakon izvesnog vremena lekar izlazi iz operacione sale i kaže da je slučaj bio jako težak i ozbiljan.
Kaže čoveku da će morati da hrani suprugu, jer vise neće moći micati rukama, da će je morati nositi na WC, oblačiti je, kupati itd, jer se ona neće moći pokretati.
Muž na to počne očajnički plakati, a lekar mu kaže:
- Ne plači. Samo sam se šalio, čoveče! Ona je već umrla!

**************
Neka žena je izvršila plastičnu operaciju svega: nosa, vrata, ruku, kože, lica, itd.
Nakon zahvata hirurg je pita:
- Dakle, gospođo, želite li još nešto?

- Da. Želela bih da imam krupnije i izražajnije  oči.
- Ah, nista lakše od toga, draga moja gospođo.
- Sestro, donesite račun, molim lepo.
******************
Hirurg i operisani:
- Doktore, potpuno razumem zašto ste u belom, ali zašto tolika svetlost?
- Sine moj, ja sam Sveti Petar...
...


No comments:

Post a Comment