Saturday, June 12, 2010

NBA FINALE

Svjetsko fudbalsko prvenstvo je veliki sportski dogadjaj, cak i u Sjevernoj Americi, posebno zato sto na tom prvenstvu igra i tim USA. Ali taj, najveci sportski dogadjaj za ostali svijet se, po svojoj popularnosti i gledanosti, ne moze ni porediti sa finalem NBA lige koje se odigrava upravo ovih dana.
Igraju Boston iz Celtica i Lakersi iz Los Angelesa. Timovi sa najvecom tradicijom i najvise trofeja u istoriji NBA.
Odigrane su vec cetiti utakmice i do sada rezultat je nerijesen.
Ja nisam navijao ni za jedan od ovih timova. Moji timovi, Fenix i Cavaliers su ispali kolo ranije , bas od ova dva tima koja sada odlucuju o NBA sampionu za 2010. godinu, ili kako se to ovdje kaze, Svjetskom sampionu, najboljem timu na svijetu itd.
Ja zaista uzivam u NBA utakmicama, posebno kada pocne play off, jer sve do tada igraci i timovi se cuvaju, ali nakon poslednjih rezultata i poredjenja NBA lige sa ostalim svjetskim ligama, kao i USA tima sa ostalim svjetskim timovima, prepotentno je reci da je NBA sampion, sampion svijeta. Ali sta mozemo, takvi su Amerikanci. U svemu najbolji, najveci, najbogatiji, naj... Prepotentni.

Takav je i najbolji igrac finala NBA, a mozda i u NBA, Cobe Brayant. Odlican igrac, vjerovatno jedan od najboljih ikada na svijetu, ali toliko prepotentan, da ja redovno navijam da tim za koji on igra, izgubi. Na moju zalost, to se ne desava tako cesto, ali sada svom snagom navijam da Boston pobijedi u ovom finalu. Ko prati NBA, vjerovatno je zapazio da taj igrac nikada nikoga ne gleda ravno u oci. Njegov pogled, kao i njegov nos su uvijek negdje visoko. Ali necu o tome...
Preksinoc je cetvrta utakmica zavrsila poslije ponoci.
Boston izjednacio na 2:2. Gledao sam je i zato sam u petak na poslu bio kao zombi.
Dosadasnji rezultati i raspored do kraja:

Game One    June 3      Los Angeles     Celtics 89 - Lakers 102
Game Two    June 6     Los Angeles     Celtics 103 - Lakers 94
Game Three  June 8     Boston              Lakers 91 - Celtics 84
Game Four   June 10    Boston             Lakers 89 - Celtics 96
Game Five    June 13    Boston
Game Six     June 15    Los Angeles

2 comments:

  1. Hej Predraze ;)(sjecas se da si nakratko imao nadimak ChCh? Je li ono drugo Ch nestalo?), pa veceras se igra play six a ti nisi jos ni five upisao. nadam se da ce Boston dobiti jednu od dviju tekmi u LA. Volim sve sto je zeleno, pa makar i crveno bilo.
    Zivi mi bili ma gdje bili.

    ReplyDelete
  2. E vidis Made moj, ja budem vrijedan pa narezem priloge danima unaprijd, pa ih onda neki drugi potisnu, istisnu, gurnu u stranu. A onda kasnije ja se sjetim, pa objavim ono sto sam ranije pisao, a ne unesem nove podatke. Ko ce to sve stici?! Ja tipujem da ce veceras Boston pobijediti. U zadnjoj utakmici nece imati sansu kao danas. Cuo sam da ce igrati u danskim dresovima!
    Ono drugo Ch je nestalo nakon uzimanja ogromne kolicine antibiotika, zbog bolesti p. Sad bi mi nadimak opet mogao biti ChP.

    ReplyDelete