Monday, June 07, 2010

VJEKO: MOZDA...

…vrijeme… suncano poslijepodne, topliji dio godine 1980 i neke… u 'Sejinom' parku, fudbalska utakmica… ‘mladost’ Osnovne Organizacije Udruzenog Rada Mikroelekronike vs ‘podmladak’ iste, iz sastava Radne Organizacije Profesionalne Elektronike pri Slozenoj Organizaciji Udruzenog Rada “Rudi Cajavec” iz Banjaluke. E ovo sam sa merakom tipk’o. Kad se samo sjetim ZUR, Sindikat (bataci i riba (tostolobik), pa polovine svinjske, a stariji tj. Vi pamtite i ugalj) pa zborovi, raznorazno savjeti, komisije...a ovde na Zapadu nista od toga. Ma cak ni bolesni ne idu na bolovanje…prvo kont’o da ne smiju, a ne smiju, a onda i sta ce kad ih niko nece ni ispred sindikata obici… opet ja zalut’o …


…utakmica…u 'Sejinim' parku… za nacionalni tim ‘mladost’ na golu Sesic, a po terenu su loptu cerali Izet (stariji) poznatiji kao Tufe, Mario, pokojni M.Predrag, Draganovic…a sumnjam na jos neke. Dok je na golu nacionalnog tima ‘podmladka’ stajao Subi a po terenu su smetali ovima sto ceraju loptu Izet (mladji) zvani Gonzo, Sulentic, Pozderovic i normalno ja. Kao da bih lupao po tastaturi da mene nema. I kod “podmlatka’ mi fale dvojica i takodje na neke sumnjam. Na Dudu ne sumnjam. Za njega sigurno znam da je bio prisutan, samo ne znam kod koga se privalio. Da li je igrao na osnovu godina za ‘mladost’ ili ponasanja za ‘podmladak’.


Kad sam kont’o sta da napisem za upis u ovaj blog, a iz postovanja prema ‘sportskom’ Uredniku nastade frka ziva. Ja, poznati mrtvac na terenu i sportska tema. Ne bih ja potrcao, bez dobrog razloga, ono ako bas ide s loptom na mene, moram se branit’, a bez lopte neka trci, sta cu mu ja. Tako da je ova utakmica bila, ono tipicno fudbalska. Prvo poluvrijeme, pa napor veci, treba otic’ na drugu stranu, kao da je to vazno, bez veze. E onda drugo poluvrijeme, oko polovine istoga, kad su vec protivnicki a i saigraci zaboravili na mene, vrijeme je za potez utakmice. Onako svjez, naslonjen na stativu, cekajuci da se golman vrati u teren sa loptom, primjetim prazan prostor. Rekoh ‘baci tamo’ i trk. Kaze poslije Dudo, k’o roda sam pretrcao pola terena dok su prisutni zbunjeno gladali (sta mu je, sto trci, niko ga ne ganja). E kad su primjetili da i lopta leti preko mene bilo je kasno. Sele je istrcao, smanjio ugao i to je bilo sve sto je uradio. Lopta mu je prosla kroz ruke/usi pa ispod precke a ja sam se zaustavio iza gola. Tu sam sacekao cestitare i pokusao da ih ubjedim da je bez veze da se sad vracam nazad. Ionako smo planirali poslije utakmice “kod krmace” (kafana na desnom cosku 'Sejinog' parka poznata po jednom WC sa dvoje vrata, us’o na vrata sa stiklom ili sa cokulom isto ti se pise) na mrzlu pivu, a “krmaca’ je u kontra smjeru od igralista. Objasnjavao sam ja njima i da se utakmica ne mora uvijek i iskljucivo prekinuti kad ulete navijaci na teren. Djaba.


A nasi navijaci (na slikama, uglavnom) su i ovaj put u velikom broju ostavili prazne tribine stadiona u 'Sejinom' parku.

3 comments:

  1. Vjeko, pogrijesio si u posljednjoj recenici. Trebalo je pisati: 'nase navijacice'.
    Pozdrav
    Mario
    PS Voli li tvoj Andrej fudbal?

    ReplyDelete
  2. Made (pitam se pitam?)7 June 2010 at 13:05

    Vjeko, mozes li se sjetiti imena navijacica sa slike. Neke prepoznajem, ili mi se cini, bolje da se ne zaljecem, jel' tako.

    ReplyDelete
  3. Znao sam da ne vrijedi trcat’. Ja se dvaput oznojio, onomad trceci i sada pisuci, a oni ‘navijacice’. Hallo decki, nogometna utakmica od istorijsko-povjesnog znacaja za ME. Ko su bili ostali akteri? Rezultat, strelci? Koje navijacice, nisu ni bile na tribinama…. A lijepo ih vidjet’.
    Made, nije siguran oko imena a telefonski brojevi se promijenili. cccc

    ReplyDelete