Saturday, June 05, 2010

SVJETSKO PRVENSTVO U FUDBALU


Svjetsko prvenstvo u fudbalu odrzava se u Juznoj Africi a pocinje 11.juna. Vjerujem da to svi znate!

Iako ove sjeverno-americke drzave nisu pretjerano zagrijane za fudbal, cak su mu i ime ukrali, pa nekakav snagatorski sport , koji se uglavnom igra rukom i misicima, nazvali fudbal, a nasem fudbalu dali novo ime socker, ipak, a najvise zahvaljujuci onima koji su u poslednjih nekoliko generacija naselili ovaj kontinent ( jesam oduzio ovu recenicu – kako je sad zavrsiti?), se o nastupajucem svjetskom prvenstvu prica na svakom koraku. Za one koji jos ne znaju, na prvenstvu ucestvuju i dvije „nase“ ekipe. Smijem li  reci da su nase ekipe Srbija i Slovenija? Smijem, jer ih tako osjecam. I navijam za sve ekipe iz ex-Jugoslavije. Kome se to ne svidje, neka navija za onu za koju navija, ali molim ne protiv ijedne one za koju ja navijam.

Srbija

Slovenija

Evo, i u mojoj firmi je organizovana kladionica. I znate ko je organizuje? Italijan, Philip DiBello.
Kako je Phil zamislio mi treba da pogodimo:
1. Pobjednike po grupama
2. Cetiri prvoplasirana i
3. Broj golova u finalnoj utakmici ( ukljucujuci ekstra vrijeme i produzetke).

Hajde da i mi okusamo nase poznavanje fudbala, ali i spurius ( ovaj odavno nisam koristio, niti cuo).

Grupe su slijedece:

Grupa A: South Africa, Mexico, Uruguay, France
Grupa B: Argentina, Nigeria, Korea Republic, Greece
Grupa C: England, USA, Algeria, Slovenia
Grupa D: Germany, Australia, Serbia, Ghana
Grupa E: Netherlands, Denmark, Japan, Cameroon
Grupa F: Italy, Paraguay, New Zealand, Slovakia
Grupa G: Brazil, Korea DPR, Côte d'Ivoire, Portugal
Grupa H: Spain, Switzerland, Honduras, Chile

Moja prognoza je:
1. Grupa A: Mexico, France
Grupa B: Nigeria, Greece
Grupa C: England, USA
Grupa D: Germany, Ghana
Grupa E: Netherlands, Denmark
Grupa F: Italy, Slovakia
Grupa G: Brazil, Portugal
Grupa H: Spain, Chile

2. 1. Brazil, 2. Germany, 3. England, 4. Spain

3. Prognoziram tri gola u finalu.

Priznajem, nisam neki poznavalac svjetskog fudbala, kao sto sam nekada bio. Cak bih rekao da sam vise nepoznavalac. Prognoza mi je prilicno zastarjela, kao sto sam i sam. Pored toga ni jednoj od nasih ekipa ne predvidjam uspjeh. Sta mogu. Ljubav je ljubav, ali i razum je razum.

Kakve su vase prognoze? Jesam li mnogo fulao ili imam sansu da osvojim nagradu od , mislim, koju stotinu dolara?

5 comments:

  1. E, majstore, navijas za dvije repke, a ne dajes ni jednoj sanse da prodju dalje. Izgleda da si realan i navijas za gubitase. U Srbiji su takodje mnogi navijaci realni i ocekuju da Anticevi fudbaleri osvoje sampionat. Vidjecemo ko je realniji navijac.

    ReplyDelete
  2. Dobro si ti to uocio, Mirko (da nije Bogdanovic?. Ali kao sto rekoh, ljubav je ljubav, a razum je razum. Na osnovu onoga sto sam citao i pratio ( nijednu utakmicu nisam gledao) Srbija bi , realno, trebao proci dalje, cak doci i do polufinala. Ali znajuci mentalitet - nesto ce ih sprijeciti... Nisu to kosarkasi! To su fudbaleri! Razlika velika, veca od nadmorske visine...

    ReplyDelete
  3. Nekad se govorilo:
    Sve su pite pitice a BUREK je PITAC.

    A ja kazem:
    Od Save do mora, od Une do Drine, jedna si jedina
    BOSNA i HERCEGOVINA

    Ajd' zivili ;)

    ReplyDelete
  4. Made, gledajuci ove prve utakmice Prvenstva shvatam da bi 'zmajevi' ovdje bar nekome zagorcali zivot. Steta sto ne mozemo navijati za 'bihu'. Kulinarski receno, burek jeste pitac, ali cimbur je zakon.
    Navijacki pozdrav.

    ReplyDelete
  5. Jao Mario, nemoj o cimburu molim te. Tek sam krenuo sa ljetnim skidanjem viska kila (kako brzo ljeto dodje, nisam jos ni zavrsio zimsko skidanje, mislim istih tih kila). Svake godine nove kupace, ne ide brate. Valjda se skupljaju u vodi, sta ja znam. Zato, pssssssst, nema cimbura, nema ni pite ni pitaca.

    ReplyDelete