Monday, December 19, 2011

Masine slike sa puta na Mount Everest

Nije bilo lako uspostaviti komunikaciju sa Masom. Ona slike postavlja na facebook od koga ja bjezim k'o djavo od krsta; mozda i bez razloga ali....
Nije mi bilo druge vec setovati facebook.
Sad kad sam to uradio, imam hiljade novih i starih prijatelja koji hoce ponovo ili po prvi put da budu moji prijatelji! (Gdje cemo s tolikom prijateljstvima!?).
Prije par dana Masa nas je iznenadila svojim vrlo lijepim izvjestajem iz dalekih krajeva Azije.
Pogledajte i uzivajte u slikama  koje je postavila na svoj facebook.
Ovog puta izbor su likovi ljudi koje srece na svom putu.


Tengboche. Fudbal na 3870 metara

Ljubitelji Kit-Kat cokolade
Masa i jedan od ljubitelja cokolade

Sarenilo boja i ljudi


1 comment:

  1. Bravo Mašo!
    Lijepe i vrijedne snimke kojima si nam upotpunila doživljaj himalajskog dijela Azije.

    Sretna ti i jednako ispunjena 2012.

    Ovo su Gandijeve riječi i budi ponosna što ih ti živiš.

    Život je kao ogledalo:
    Ako se osmjehujem, ogledalo mi vraća osmijeh.
    Stav koji imam prema životu je onaj isti koji će život zauzeti prema meni..

    ReplyDelete