Thursday, March 22, 2012

Alu za nagradu

Ovaj forward dobio sam sa vise strana. Jos kod prvog sam malo zastao jer mi je  zasmetao nadimak "Ludi Ale" i kasnija igra tom rijeci na kojoj se, nesumnjivo humana prica i  prijedlog, gradi.  
Ja se ne sjecam da smo ga bas zvali "ludi". Mozda dok smo bili mladji, ali kasnije, kad smo odrasli i bolje upoznali tog dobrog covjeka znali smo da nadimak "ludi" ne ide uz njega, i zvali smo ga samo Ale. I to je bilo dovoljno; znali smo o kome se radi. Za sve druge Ale trebalo je dodati neku odrednicu da se ne bi pomijesao sa Alom.

Zaista, zasto Ale ne bi dobio neku zvanicnu gradsku nagradu?
Zasto i ljudi koje znamo po dobru i samo dobru,  ne bi bili nagradjeni?!
Trebali bi, bas, i samo, zbog te njihove dobrote.

Ali opet neki djavo u meni pita, nece li se i ova po svemu pozitivna i humana inicijativa izroditi, ispolitizirati, i na kraju samom Ali donijeti nesto sto ni on sebi, ni predlagac, ni mi koji to podrzavamo, ne bi pozeljeli.
Zamislite Alu ispred hrpe kamera, novinara, snimatelja, reportera koji ga odjednom prate u stopu, podmecu mikrofon, prave od njega ono sto nije, a sve zarad dobro prodane price....

Uostalom, pogledajte u ovu sliku i odlucite ... 
Alu i tako niko nista ne pita...

******************

Dragi prijatelji, rođaci, poznanici i ostala družino. Došao je dan, dan koji je morao doći (veoma pametno rečeno nema šta)... Ajd Kuruza ne mrvi već pređi na stvar. Pozivam vas da se pridružite inicijativi da naš dragi sugrađanin Alija Mahmutović, širem publikonijumu poznat kao "Ludi Ale" ove godine, dobije plaketu Grada Banjaluke kao zaslužni građanin.
A zašto da Ale dobije ovu plaketu?
Prije svega ne mogu da se sjetim ni jednog razloga zašto je ne bi dobio, a evo nekoliko zašto bi .

Nikad niko, toliko dugo, bez ikakvog ličnog interesa ili nadoknade nije IZMAMIO TOLIKO DJEČIJIH OSMIJEHA I RADOSTI kao naš Ale. On je hodajuća institucija. Nijedna multinacionalna kompanija, državna institucija, nevladina organizacija, politička partija, masonska loža... nije podjelila toliko besplatnih slatkiša djeci Banjaluke. Pri tome, nikada nije pravio razliku da li je taj mali sin od ovoga ili od onoga, da li ima ove ili one patike ili ih nema, da li ce na roditelje biti intelektualac ili kriminalac.
Ama, otkud njemu pare za sve te slatkise? Da li je on strani plaćenik, potencijalni terorista, zastupnik neke firme ili rođak nekoga ko ima mnogo novca, a ima neke nečasne interese?
Ne naš Ale je "LUD"
Lud, jer samo budala može da hoda ulicama ovoga gradai po suncu i po kiši gledajući lijevo-desno da se negdje ne nađe neki novčić, koji je neko izgubio ili mu je ispao, a njega bilo sramota da se sagne. I kad nađe isti samo budala ne bi to stavila u neku od filijala stranih banaka u našem lijepom gradu, pa da ima za fitness i za banju . Ne, on budala kupuje bonbone i daje djeci. Da je bar osnovao neku NVO pa da dobije donaciju, pa uzme neku "crkavicu" sebi za koordinaciju projekta. Mogao se i kandidovati na izborima, mogao je naplatiti barem 2 feninga svaki bonbon kao sav normalan svijet ali neeeeeeeeeee naš Ale je "LUD".
Da je normalan, ne bi on volonterski (drugačije ne bi ni znao) pomagao da se raskrči raskrsnica ispod tvrđave Kastel. Kao svaki nenormalni građanin kad vidi da niko neće da pomogne u rješavanju saobraćajne gužve on se usudi da to uradi. Pa on je stvarno "lud". Toliki projekti, zaposleni državni službenici, profesori saobraćaja ne mogu, neće ili ne znaju a sad on se našao, "luđak".
Da je normalan, ako ćemo iskreno, otišao bi kad je većina "njegovih" otišla. Šta ćeš, "luđak" ostao.
Normalni ljudi znaju sastav Barselone i Arsenala, a nikad ih uživo nisu vidjeli. Na koga se kladiti u Belgijskoj B ligi. Koliko konja ima AMG Mercedes i koliko ubrzava do 100. Ko se kurva, a ko drogira. Koliko dana fitnesa i koje vjezbe treba da se rade ta bi se skinulo 6kg i koliko je piksela optimalno da se ne vide bore.

A on "jado" zna napamet sličice životinjskog carstva.

"Lud" je, jer zna tablice auta svih komšija i broj lične karte mog pokojnog dede Živojina.

I da ne dužim, Dragi moj Ale kad sam vidio ko je sve normalan čvrsto sam odlučio da ti se pridružim u tvom ludilu i da te predložim za plaketu grada.

Stoga, ako se osjećate normalnim slobodno obrišite ovaj mail i ostanite to do kraja života, jer što bi rekao još jedan naš luđak po imenu Duško Trifunović: "Lako je umrjeti nama luđacima, teško je ostati živjeti sa mrtvacima".

Ovu inicijativu sam lično i personalno, zvanično i oficjelno predao Odboru za nagrade i odlikovanje Grada Banjaluka. Vi je možete podržati slanjem elektronske pošte na adresu alu.za.nagradu@gmail.com (Naslov poruke: Alu za nagradu). ( Kopirajte adresu i posaljite kao i svaki drugi email).

Ili se pridružite grupi na "Ličnoj Knjigi" (FB) podnazivom Alu za nagradu" i postanite "prijatelj" inicijative.

PROSLJEDI DALJE, PROSLJEDI DALJE, PROSLJEDI DALJE ...
Nebojša Kuruzović

3 comments:

  1. Nisam siguran da li si dobro razmislio o postu kad si ga postavljao.
    Bez ikakve krive namjere, zelim te upozoriti da svako pa i Alija na svakom blogu mora imati maksimalnu zastitu, privatnosti, tim prije sto bi se moglo tumaciti na nekoliko nacina, sazaljevanje, ismijavanje, milostinja ili zla namjera. 
    Htjeo sam postaviti komentar al nije moj blog pa da pametujem. Licno, takav post i u tom kontekstu nikad ne bih postavio, ajmo Aliju za nagradu. Povodom cega? Dal' povodom toga sto je ostecenog zdravlja? Na blogu "Lud" je lud ili u sali ili u zbilji. Tu nema nije tako mislio, to je napisano. Da li za nagradu sto je banjalucka atrakcija? Da li za nagradu sto raja ima s kim da se sprda ili za nagradu za nasu sposobnost da se ismijavamo svemu i svacemu. Ne bih bio dio tog ukupnog miljea o Aliji. 
    Licno, meni je Alija sipatican covjek, nas Banjalucanin, dio naseg grada, gradjanin koji se razlikuje ponasanjem od ostalih, treba ga postivati i voljeti i to bi po mom bilo sve.
    Primitivizam nas je svuda prisutan , a kad dodjemo u BL onda ga i pokazemo.  
    To su samo moja razmisljanja. Blog je tvoj ti ga uredjujes.
    bruja

    ReplyDelete
  2. Inicijativa da se Ali da neko konvencionalno priznanje lici mi na folklor ili sprdacinu.
    Vrlo grubo je reci 'ludi Ale' i smatrati to simpaticnim. Ale je dio BL, takoreci njen sareni suvenir, mekana legenda, covjek od srca
    koji nije bez pameti, ali nije ni gradjanin kome trebaju odlikovanja.
    Obajavio sam tekst o Ali na jednom blogu koji je bio nekada druzeljubiv, kada sam, nakon saobracajke, sa pokojnim Lojzom bio kod njega u bolnici.
    Zasto ne bi covjeku poklonili nesto sto bi mu popravilo zdravlje ili tako nesto?

    ReplyDelete
  3. Potpuno se slazem i sa Brujom i sa Mariom. Iz mog uvoda ste mogli nazreti da sam imao iste dileme o kojima i vi govorite. Zbog tih dilema ga nisam ni objavio odmah, vec tek nakon sto sam isti prijedlog dobio sa vise strana.
    Mislio sam da je moj uvod dovoljan, ali vidim da nije. Ne samo zbog vase reakcije sa kojom se potpuno slazem, vec jednostavno sto, i pored dobre namjere, sve to nije dobar nacin.
    Mogu ja i da skinem ovaj prilog, ali sta onda? Procitalo ga je vec toliko ljudi.
    Da li je moje prihvatanje i shvatanje greske kao i izvinjenje dovoljno?
    Nisam ni to siguran.
    Neke greske se jednostavno ne mogu ni ispraviti ni izbrisati.
    Nije lako uredjivati "javno glasilo' , pa makar ono bilo samo obicni blog!

    ReplyDelete