Thursday, February 06, 2014

Mogu'l ovi?!

Idu Mujo i Suljo putem preko strme litice. Muji frka od visine pa ne smije ni pogledati u ponor, a Suljo ga kuraži da se ne boji. Utom kamen izmakne ispod Suljine noge i on upade u ponor. Mujo se skameni od straha, i kad se dozv'o pogleda dole pa viknu:
- "Suuuuljo, jesi li živ, bolan!".Odozdo začuje glas:- "Jašta bolan, nego da sam živ!"Muje se bogzna kako iznenadi pa upita:- "Kako si živ kad je ovo ovako visoko?"- "Još letim!"

  ********************************



 Najteže je....... prvih pet dana nakon vikenda.


 ********************************


Uhvatio svećenik zlatnu ribicu:Ribica zavapi:- Ako me pustiš, ispunit ću ti dvije želje!Svećenik pristane i reče:- Moja prva želja. Neću više biti svećenik!U tom trenu ribica mu uzme mantiju, baci je, pa kaže:- Dobro, više nisi svećenik, hajde, reci mi drugu želju!- Hoću da imam puno para, da ništa ne radim, samo da uživam.Tad ribica uzme nazad mantiju, vrati mu je i drekne:- Daj, koga ti zajebavaš?! 


 ****************************


Pita mali kamilko mamu kamilu:- Mama, zašto mi imamo grbu?- Zato sine, da kad idemo po pustinji uvek imamo vode.Mališa ćuti, razmišlja i za 5 minuta opet pita mamu:- Mama, a zašto mi imamo duge trepavice?- Zato sine, da kad idemo po pustinji da nam pesak ne ide u oči.Mali ćuti, razmišlja i za 5 minuta opet pita mamu:- Mama, a zašto mi imamo ovakve papke?- Zato sine, da kad idemo po pustinji da nam noge ne upadaju u pesak.Mali ćuti, razmišlja i za 5 minuta opet pita mamu:- A koji mi onda qurac radimo u zoološkom vrtu?!


 *************************************


Štefek: "Tata, ti si nogometaš, znam da ćeš me razumjeti ..."
Tata: "Što je sine?"
Štefek: "Produžio sam ugovor s petim razredom na još godinu dana!"


 **************************


- Otvarajte, policija!!!

- Nismo naručili policiju nego kurve!- Pozvali su nas vaši susjedi!- Susjedi vas pozvali, susjedi nek vas i jebu!!! 

 *********************************



Tri Zagorca razgovaraju čija se žena više čuje za vrijeme sexa....   


 Joža veli:    " Moja se tak dere, da moj sused nemre spati celu noć!" 


 Ivek veli:" Moja se tak dere da cela zgrada nemre spati!"       


 Štefek veli:    "A moja vam se tak dere da ju i ja čujem preko u birtiji!" 


  **************************************


 
Nova talijanska zastava ... dizajnirao Silvio Berlusconi 

  
           
   

No comments:

Post a Comment