Tuesday, January 29, 2019

In memoriam: Zdravko Grebo

Ovako se od Zdravka Grebe oprostio Dragan Bursac:

1947. - 2019.

Ima tome 15 godina, slušam profesora Grebu u Sarajevu, priča kako je tzv. Bolonjski proces čista glupost koja kastrira znanje. U amfiteatru muk. Čini mi se da se sa Rođenim slaže jedino profesor Živanović i moja malenkost.
Nakon predavanja, otišli smo u mali bircuz fakultetski. Kaže meni Grebo, mali, Žile i ja lagano ateriramo, ali se ne damo. Ima li ko iz tvoje generacije kurčevit a sa mozgom? Reko, urijetko profesore, urijetko.
E, ako je urijetko, neće biti još malo niko, a diplome će se na kilogram kupovati, ko u Nadrealistima, kaže meni Zdravko.
Vrpoljim se i odgovaram, dok je Vas i Žileta neće, a zebnja me obuzima.
Puno puta smo se družili od tada, ali eto, ne znam zašto ovo ispričah.
Zbogom moj Rođeni!

No comments:

Post a Comment